RSS Feed

Hello and welcome!

Posted on

Hello! Poate ca unii dintre voi ma stiti, poate unii nu. Dati-mi voie sa ma prezint: sunt Anca, numele meu de blogarita este Ankita (dupa cum veti vedea ca ma semnez) si am creat acest blog pentru povestile mai „serioase” , cu capitole mai lungi de o pagina de word si o atentie mai mare la detalii. Povestile acestea mai „serioase” constau in ideile mele pentru un eventual roman sau romane. Imi doresc mult sa public macar o carte, al doilea vis al meu dupa cel de a ajunge medic legist. Sper ca nu va voi dezamagi si ca ma voi ridica la inaltimea asteptarilor voastre. Eu mai am un blog unde scriu povesti mai mult sau mai putin fantasy : http://www.sciencefictionstories.wordpress.com . XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

