RSS Feed

Cine sunt…

Posted on

Cine sunt eu? Ce intrebare ridicola! Eu sunt…Nu stiu cine sunt. Doar sunt…Sunt o fata desteapta, constienta de consecinetele faptelor sale si care tot ce a castigat a facut-o cu mintea, nu cu pumnul. Asta reprezinta CE sunt, nu cine sunt. Sufletul imi este pierdut in inima norilor, iar gandurile s-au ratacit in strafundurile pamantului, port in mine sentimente de ura si dragoste, sete de sange si pacifism de ordin ingeresc, naivitate si maturitate. Sunt in antiteza cu mine insami…SUnt jumatate inger si jumatate demon, jumatate lumina si jumatate  intuneric. Mi-e frica sa-mi fie frica, dezvolt in minte fantezii de care imi este teama sa se implineasca, dar le doresc la intensitate maxima. Am vise de nerealizat dar, cu fiecare clipa ce trece, le simt mai aproape de mine, desi sunt atat de departe…Cat de repede trece timpul…Parca mai ieri ieseam in parc de mana cu mama si tata si imi faceam prieteni de o zi…Azi ma aflu in banca, asteptand cu nerabdare sa plec acasa si nu mai cred in „prieteni”. Mi-au ajuns cat pentru zece vieti aceste persoane false cu pretentii de a fi respectate, cu toate ca nu ii repecta pe cei din jur. Nu, nu conteaza CINE SUNT, ci CINE NU SUNT. Nu sunt persoana perfecta si nici nu tind sa fiu, nu sunt cum vor altii sa fiu, nu sunt fiica sau prietena ideala, nu sunt fraiera, nu pot sa nu dau replica atunci cand sunt jignita, o replica pentru care acel cineva pe care nu ma va uita toata viata, nu imi place razbunarea decat atunci cand ii simt gustul dulce si imbatator, nu sunt cine cred ceilalti ca sunt…Sunt exact opusul  ceea ce credeti pentru ca, desi ma comport intr-un anumit fel, gandesc in alt fel, ma „modelez” in functie de interlocutor. Nimeni, dar absolut nimeni, nu ma cunoaste cu adevarat. Uneori nici eu…

~Ankita~

13 responses »

  1. Zi-le Anca!!Fa-i praf!!Stiu ca si eu ma numar printre cei care „vor respect dar nu arata celorlalti”,asta e,sunt vinovata,n-am ce face :))).Dar exact cum ai spus si tu,nu voi fi altceva inafara de MINE doar pentru ceilalti,never ever!Oricum,frumos spus si vezi ca am reinceput munca pe Lost in Wonderland,si am inceput cu Love is blindness.Am spus asta pentru ca simt ca-ti va place capitolul asta 😀

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

