RSS Feed

Achizitie noua#1

Posted on

Hello! Ieri am decis ca este timpul pentru putina relaxare dupa atata scoala si, cum am gasit o comedie buna la Cinema City, am luat-o pe mama cu forta si am fost sa-l vedem. Insa, cum in drum spre mall este o librarie de unde ma „aprovizionez” de obicei cu romane splendide, am vazut in vitrina o carte interesanta care a facut-o pe mama sa scoata din portofel 40 de lei. Cartea este una groasa, de vreo 550 de pagini, daca nu ma insel, si se numeste „Cititorul de cadavre” (editura Rao). Este scrisa de Antonio Garrido si subiectul este viata primului medic legist din istoria medicinei, si anume Ci Song. El a trait in perioada medievala a Dinastiei Song, China. Inca nu am citit-o, deci nu pot sa ii fac recenzie, dar va promit ca in curand va veni si acesta. Mai jos aveti o poza cu ea:

424567_467051550052451_908008651_n

Va rog sa scuzati calitatea pozei, dar este facuta cu telefonul aseara. 

Ei bine, eu va las acum, ma apuc de citit! Spor la blogarit! XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

