RSS Feed

What.The.Hell.

Posted on

Ankita's Crazy Words

Tocmai am terminat de citit si volumul 6 din seria Academia Vampirilor si va spun sincer ca autoarea m-a lasat in pom complet. (Si nu, B, nu am nevoie de o scara, daca la asta te-ai gandit.) Ma asteptam, dupa ce Rose i-a frant inima lui Adrian (saracul Adrian…), ca povestea sa continue. Adica Adrian sa gaseasca o fata potrivita pentru el (Jill ar fi prima mea optiune, dar la cat de trasnit este Adrian, ma astept sa fie si Sydney). Dar nu, totul se termina odata cu incoronarea Lissei si re-re-reinnodarea relatiei dintre Dimitri si Rose. Sincer, imi vine sa o starng de gat pe Rose (daca ar fi o persoana reala) pentru ce i-a facut lui Adrian si a inceput sa mi se faca greata de toata povestea cu „sincrinizarea dintre suflete”. As fi preferat ca Dimitri sa plece inapoi in Siberia la rudele lui, iar Rose sa…

Vezi articol original 126 de cuvinte mai mult

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

