RSS Feed

Academia Vampirilor (vol. 1-6) – Richelle Mead

Posted on

Ankita's Crazy Words

rehina-26~Descriere~

Academia Vampirilor este o serie de cărți fantasy scrisă de scriitoarea americană Richelle Mead. Seria principală are șase volume și este narată din perspectiva lui Rose, o tânără dhampir de 17 ani care a jurat să devină garda de corp a prietenei ei Lissa, ultima din familia de Moroi Dragomir.

~Opiniile mele~

M-am apucat de Academia Vampirilor deoarece cele trei carti pe care le-am luat cu mine la bunica au fost „epuizate” in doar trei zile, asa ca aveam nevoie de ocupatie(si pentru ca Lexy a facut o recenzie are m-a convins sa o citesc). Am cautat cartile in format electronic si in sase zile le-am terminat. 

Ce pot sa spun despre serie, nu aveam prea multe asteptari, deoarece povestile cu vampiri se bazeaza pe cateva chestii standard: fata care face slalom printre iubiti, prietenii cei mai buni nu mai au incredere in ea etc. Evident, faza cu „slalomul printre iubiti” a fost valabila…

Vezi articol original 155 de cuvinte mai mult

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

3 responses »

  1. Pingback: Also Known As#1 – Robin Benway | ~Scrierile unei liceene~

  2. Pingback: Tronul de clestar – Sarah J. Maas | ~Scrierile unei liceene~

  3. Pingback: Day 15 + Day 16 | ~Scrierile unei liceene~

Ce crezi despre asta?

