RSS Feed

Leapsa#1

Posted on

Hello! Am primit de la Miky o leapsa! Este una simpla si draguta!

1. Ce impresie ţi-a făcut ultima carte citită?

Ultima carte citita este volumul 6 din Academia Vampirilor. Hmmm, ce pot sa zic, a fost plina de actiune si suspans, dar nu mi-a convenit faptul ca Adrian a fost lasat balta de Rose si tradat in halul ala. 

2. Ultimul film văzut.

Well, pentru intrebarea asta a trebuit sa scotocesc printre biletele de film de la mall.  Nu prea ma uit acasa la filme pentru ca la televizor nu e nimic interesant, iar pe net imi este prea lene sa caut. DECI, ultimul film vazut a fost The Heat, o comedie combinata cu actiune. Mi-a placut, am ras pe burta! Nu pot sa descriu filmul, pentru ca nu are nici un farmec daca nu il vedeti cu ochii vostri.

3. Ce seriale urmăreşti în momentul de faţă?

Va rog sa nu ma impuscati la intrebarea asta! Urmaresc seriale indiene (lasa te rog jos piatra aia!). Sunt doua la numar: Destine inplinite si Suflete pereche. Sincera sa fiu, au inceput sa ma plictiseasca ingrozitor, asa ca prefer sa fac altceva in timp ce ascult ce se mai petrece in serial (mda, stiu putina hindi). Urmaresc si Suleyman Magnificul, care deocamdata are pauza si reincepe din toamna. 

4. Ce serial ţi-a plăcut cel mai mult?

Hmmm, cred ca EZEL mi-a placut cel mai mult pentru ca este povestea unui barbat care, de tanar, este bagat la puscarie de prietenii lui cei mai buni si de iubita lui. El decide sa se razbune si evadeaza din inchisoare si isi face o operatie estetica care ii schimba infatisarea cu totul. Apoi incepe toata actiunea si isi ruineaza prietenii pe rand. 

5. Ce serial/film aştepţi să apară?

Nu cred ca astept vreun film sau serial…Era parca unul care trebuie sa apara prin toamna la cinema, dar nu mai stiu cum se numea. 

6. Cea mai lungă carte citită?

Cea mai lunga carte citita este Cititorul de cadavre (recenzia AICI) cu 500 si ceva de pagini. Dar s-ar putea sa fie si volumul 9 din Jurnalele Vampirilor, insa nu mai stiu cate pagini avea, Oricum, una dintre ele. 

7. Cea mai scurtă carte citită…

Nu stiu, poate cartea de colorat cu „Fata babei si fata mosneagului”? Nu mai tin minte. 

8. Ultimul film de groază văzut…

Offf, nu prea ma uit la filme de groaza pentru ca stiu ca toata lumea este omorata pana la final. Cred ca era Pterodactyl (2005). 

9. Ultimul film văzut la cinema…

Cum am spus mai sus, The Heat.

10. Filmul pe care l-ai revăzut de cel puţin 5 ori…

Harry Potter? Nu mai tin minte, au fost mai multe. 

11. Dă această leapşa mai departe către cel puţin 10 persoane.

  1. Blair
  2. Cutiuţa cu speranţe
  3. SHELF WITH STORIES
  4. LEXY’S CRAZY WORLD
  5. Oana’s blog
  6. Alee
  7. Carro
  8. The fictional kiss
  9. Lizzy
  10. Love & Passion

12. Anunţă persoanele de nominalizări. 

Acum ma apuc! A, si poate lua oricine leapsa 😉

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

5 responses »

  1. Pingback: Leaspa + Provocarea Verii |

  2. Vreau şi eu să mă uit la EZEL. Chiar sper să-mi placă la fel de mult ca şi ţie.

    Apreciază

    Răspunde
  3. Ankita,cred ca s-ar putea sa fim batu-te amandoua.(si eu ma uit la serial indian-Suflete pereche)

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

