RSS Feed

Rainbow post a.k.a. I’m fucking crazy!!!

Posted on

Ankita's Crazy Words

Mda, plictiseala este mare, asa ca m-am gandit s-o ard pe blog in stil „Canicula astadrives me crazy!” si sa scriu un post pe care probabil ca nu il va citi nimeni. Nu stiu cumrezistati voi pe caldura asta, dar eu simt ca ma topesc ca o inghtata (yummy,inghetata!) in soare. De la blocul vecin niste pusti idioti canta Memories in gama „FalsMajor” sincron, pisica mea (nu stiu daca este baiat sau fata) inca nu are un nume,displayul spart al laptopului ma enerveaza fiindca nu pot sa citesc ca lumea etc. Dacava intrebati ce legatura aveti voi cu toate astea, eu nu stiu sa va raspund. Probabil ca v-ati plictisit pana acum si va intoarceti la treburile voastre fara sa mai terminati de citit.Si, apropo de citit, biroul meu e plin de carti pe care nu le-am inceput inca fiindca numa…

Vezi articol original 212 cuvinte mai mult

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

2 responses »

  1. Buna Ankita, te invit la un concurs de creatie organizat pe blogul meu 🙂
    http://thecrazyworldoflexi.wordpress.com/2013/08/06/concurs-32/

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

