RSS Feed

Decizie dificila…

Posted on

Hello! Dupa cum stiti, ieri a fost ultima zi in care imi puteati trimite creatiile voastre! Imi pare rau pentru Ale si Lizzy care nu mi-au trimis nimic, insa le urez mul noroc la un viitor concurs pe care il voi organiza. Anyways, le-am citit pe toate pe care le-am primit insa nu m-am putut decide care a fost mai bun, asa ca m-am gandit sa va las pe voi, cititorii sa decideti. Incepand de azi, ora 15:40, pana sambata viitoare la aceeasi ora, puteti sa cititi one-shot-urile si sa le dati un punctaj de la 1 la 5  in functie de cat v-a placut. Participantii nu au voie sa dea note propriei compuneri, altfel risca sa fie descalificati. La sfarsit, voi face media notelor si, in functie de cat de mare este, voi imparti premiile. Daca vreti, chemati cat mai multi prieteni sa va voteze. Good luck! XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

9 responses »

  1. imi cer scuze Amkita ca nu am reusit sa-ti trmit compunerea.Scrisesem jumatate dar nu poti face mare lucru cu copilasii pe capul tau si numai bine mi sa frecat si pc.Promit ca ma voi revansa si voi participa la urmatoarele concursuri.:*

    Apreciază

    Răspunde
  2. Va rog sa-mi citit one-shotul (Pura Razbunare) si sa-i dati nota de la 1 la 5.
    Aveti aici link-ul:
    https://shelfwithstories.wordpress.com/one-shot/pura-razbunare/

    Apreciază

    Răspunde
  3. Reblogged this on Lost in Wonderland and commented:
    Ok,dupa cum vedeti,Anki ne pune pe toate intr-o postura dificila.Asa ca va rog sa imi votati OneShot-ul cu care am participat la concursul „Kill everyone” care se numeste SUNSET si il puteti gasi la adrsa urmatoare.Puteti acorda punctaje de la 1 la 5.https://scrierileuneiliceene.wordpress.com/concursuri/1-kill-everyone/sunset-by-blair/

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

