RSS Feed

Game over!

Posted on

Hello! Imi pare rau ca nu am mai trecut pe aici de ceva timp, dar cablul de alimentare al laptopului s-a stricat si trebuie sa-l repar si bateria nu ma tine prea mult. Ok, deci am numarat punctele, le-am facut media, si ordinea pe podium este urmatoarea: 

Locul 1: Lexy cu 4,88

Locul 2: M-Soul cu 4,85

Locul 3: Ana cu 4,76

Locul 4: Blair cu 4,70

Locul 5: Oana cu 4,63

Locul 6: Deea cu 3,60

Felicitari tuturor, ati avut niste one-shoturi minunate! Mult noroc la urmatoarele concursuri!

Si, acum am intrebari pentru cele de pe locurile 1 si 2: Lexy,  M-Soul si Ana sa-mi spuneti ce vreti (diploma, interviu etc.)si LEXY sa-mi spui ce capitol vrei! XoXo!

~Ankita~

P.S. Va voi face publicitate in curand! 

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

2 responses »

  1. Imi pare foarte rau ca raspund abia acum!! Pur si simplu am uitat 😦
    O diploma ar fi foarte ok 🙂

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

