RSS Feed

Challenge! (Leapsa #2)

Posted on

Ok, nu imi vine sa cred ca m-am bagat in asta! Dar daca tot m-am decis s-o fac, o s-o fac! Iata in ce consta provocarea:

Chalange

Day 01: The best book you read this year.

Cea mai buna carte pe care am citit-o a fost Cititorul de cadavre (recenzia AICI). 

424567_467051550052451_908008651_n

XoXo! 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

