RSS Feed

Publicitateeee!!!

Posted on

Hello! Daca va mai amintiti, am promis sa fac publicitate celor care au participat la concursul meu! Asa ca va rog sa vizitati urmatoarele bloguri:

 Lexy : The crazy world of Lexy este un blog minunat al unei fete foarte talentate care nu ezita niciodata sa spuna ce gandeste. Vi-l recomand cu cea mai mare incredere!

M-Soul: Misterious Soul are texte scurte, dar foarte profunde care te fac sa vezi viata altfel si sa privesti mai adanc in propriul suflet. Daca vreti sa va cunoasteti mai bine pe voi insiva, nu ezitati sa dati click!

Ana: Zbor reprezinta cutia cu scrisori a Anei, scrisori foarte deep care au mereu un mesaj de transmis. Pierdeti-va printre scrisorile ei! 

 Blair: Lost in wonderland -oh, acum e-acum! – este blogul prietenei si fostei colege Blair, un blog care are in total vreo 18 povesti (B, mai opreste-te odata! =)) ) absolut adorabile! Odata intrati in lumea ei, va pierdeti printre cuvinte si capitole.

Oana: Oana’s Books este ceea ce numesc eu „un blog cu de toate”. Are recenzii, concursuri, citate frumoase despre viata, one-shoturi si o poveste in colaborare cu Blair. Oricand vreti sa cititi recenziile ei sau sa participati la concursuri, sunteti invitatii mei sa dati click!

 Deea: Shelf with stories imi aminteste foarte mult de inceputul meu ca bloggarita cand aveam doar cateva povesti si la fiecare cuvant scris ma gandeam daca ii va placea cuiva capitolul. Blogul Andreei trebuie descoperit de cat mai multa lume asa ca anuntati-va prietenii si rudele ca o fata foarte talentata a decis sa-si faca povestile publice! 

XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

4 responses »

  1. Merci de publicitate si pentru ca ai spus asa ceva,NU ,nu ma opresc :))) ba chiar mai am si doua povesti in laptop pe care le citeste doar Ale ca s-o stresez,ca e prea ”nedistrusa” :))))

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

