RSS Feed

Day 14

Day 14: Book from your favourite writer

 

Of, am atatea carti preferate scrise de Agatha Christie, incat mi-e greu sa aleg. In 90% din cazuri, nu mi-am dat seama cine e criminalul, dar a fost una care chiar m-a surprins: Craciunul lui Poirot. (Evident, il prefer pe Poirot – Miss Marple e prea barfitoare si obisnuita) Formatul cartii din biblioteca mea e identic cu poza de mai jos. XoXo!

url

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

6 responses »

  1. Si eu il prefer pe Poirot,are un stil total diferit de a gandi si actiona.E preferatul meu! :X

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

