RSS Feed

Handmade stuff#2 – Bookmarks (part II)

Hello! Nu m-am putut abtine si am mai facut si alte semne de carte (le colectionez). Acestea sunt, cred eu, mai reusite decat cele anterioare. Care e preferatul vostru?

~Cartusul lui Tutankhamun (hieroglife egiptene)~

DSCN2461

~Tarantula~

DSCN2462

~Star~

DSCN2463

~Adaptarea numelui meu in chineza~

DSCN2470

~Ankita – scris in hindi~

DSCN2471

~Feel the music~

DSCN2487

~Zen, investigand „operele” mele~

DSCN2478

~Poza de ansamblu – fara Zen~

DSCN2488

Deci, care va place cel mai mult? Vreau pareri si note! XoXo!

~Ankita~

 

13 responses »

  1. imi plac mai multe dar in special cel cu hindi si chineza :X love them!!

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

