RSS Feed

Remember, B?#2

Ok, revin atat de repede cu un post in categoria asta fiindca Blair mi-a amintit de o alta faza, de la filmul Conjuring, cand actrita care a avut rolul lui Renesmee in Twilight se dadea cu capul de dulap. POZA:

Snapshot_2013-09-09_181549Ma rog, nu se vede prea clar, dar ala e un dulap. :)) Iar B, la faza asta a zis ceva de genul: Cred si eu ca se da cu capul de dulap, daca a jucat in Twilight! Mda, o alta amintire nebuna cu Blair, surioara mea psihopatica care nu vrea sa ma adopte (de ce, B, de ceeeee :((((( )XoXo!

~Ankita~

10 responses »

  1. =)))) Ti-am spus eu,ti-am spu eu!!!
    Mai,daca vrei te duc langa Mailo ca alt loc in casa nu mai am :)))))))))))))

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

