RSS Feed

Remember, B?#3

Ok, incep sa ma gandesc ca chestia asta nu a fost o idee asa de buna…Hmmm…

Azi vorbeam cu Blair pe Facebook si…

Eu: B, stii cumva la ce ora trebuie sa venim la scoala luni?

B: Nu stiu, astept sa ne dea diriga mesaj pe facebook.

Reactia mea a fost ceva de genul: 

tumblr_mbjpn5ymp01ri8wt6o1_400

tumblr_mjw1xxXQ6T1s14h9co1_500

Da, a doua e cam exagerata… Eu i-am replicat lui B ca nici sa ne taie cineva, nu l-am adauga pe dirig in lista de prieteni.

Aceasta a fost o noua editie „Remember, B?”. Revenim data viitoare cu alte aventuri ale surorilor psihopatice Ankita si Blair. XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

4 responses »

  1. =))))))))))))))))))))) x infinit!!!

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

