RSS Feed

Remember, B?#4

Inca o data – pentru a patra oara in doua zile – mi-am adus aminte de o alta aventura Blair-Ankita, tot de la Instrumente Mortale. Si ma refer la momentul cand am realizat ca Alec este gay. B mi-a spus ca nu poate fi adevarat, dar eu m-am apucat de citit seria si uitati de fragment am gasit…Muhahahaaaa…!

— Isabelle, pot să te întreb ceva?
— Fireşte, zise Isabelle, mânuind expert dermatograful.
— Alec e gay?

[…]

— De unde ai ghicit? întrebă ea, în cele din urmă.
— Eu…
— Categoric nu trebuie să mai spui nimănui, zise Isabelle.
— Nici măcar lui Jace?
— Mai ales nu lui Jace!

Ok, deci e oficial, doamnelor si domnilor, Alec e gay, cu toate ca actorul avea niste ochi albastrii ametitori. Deci, B, imi pare foarte rau pentru tine, dar asta e crudul adevar. XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

3 responses »

  1. FUCK!!! Nici nu dau like la asta… =))) PLUUUUUUS!! Alec e gay,nu Kevin deci inca sunt fericita…desi probabil in film abia asteapta sa afle ca Jace si Clary cred ca sunt frati (parca asa era,nu?) si sa sara pe Jace…sau Simon… Eww!

    Apreciază

    Răspunde
  2. Cred ca a fost placut sa aflati asta in momentul filmului, ati avut si voi parte de o surpriza. Am inteles ca filmul e fidel cartii, eu doar o sa mai analizez cum interpreteaza actorii. Chiar daca nu e prea fain sa stii actiunea (din carte), o sa fiu mereu de parere ca trebuie citit si apoi urmarit.

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

