RSS Feed

Day 23 + Day 24

Day 23: Your guity pleasure

Bine, nu cred ca nu mai e nici un secret ca placerea me vinovata e Adrian…Cred ca am mai pus o data poza asta, dar chiar nu ma pot abtine!

Adrian Ivashkov-Chace Crawford

Day 24: A book that you wish more people would’ve read

urlCenusa si orhidee la New York(recenzia AICI) este o carte extraordinara! In general nu am o parere buna despre scriitorii romani pentru ca de obicei sa axeaza pe viata taranului roman si alte lucruri care nu ma intereseaza deloc, dar romanul acesta mi-a schimbat parerea si mi-a dovedit ca nu poti judeca o anumita comunitate doar dupa anumite persoane pentru ca asta inseamna discriminare. Si oricum, acei scriitori romani care ma plictisesc sunt niste exceptii, iar exceptiile nu fac decat sa confime regula, ca scriitorii romani sunt talentati – probabil asta e singurul motiv pentru care m-am nascut aici si nu in alta tara. XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

6 responses »

  1. pictorul-viselor

    ce ochișori are… 😀

    Apreciază

    Răspunde
  2. Oh , eu mi-l imaginez pe Adrian ca Max Irons 🙂 dar nici Chace nu e rau 🙂

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

