RSS Feed

Remember, B?#5

Alt post „Remember, B?” Incep sa ma gandesc sa fac o revista cu chestia asta, la cate lucruri imi amintesc. De data asta e vorba despre scoala si teme, ca tot mai sunt doar 5 zile pana la teroare (vezi postul de mai jos). Cum vorbeam eu cu B inainte de Istrumente Mortale, i-am spus ca mai am de facut tema la fizica, vreo 2-3 pagini de cerinte nerezolvate. Si B ce credeti ca imi spune? „Profa s-a pensionat!”. Adica, what?!! Reactia mea a fost in mai multe etape, dupa cum veti vedea in pozele de mai jos. XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

3 responses »

  1. imi place ultima. asa am facut eu cand am scapat de profa de chimie. ih!

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

