RSS Feed

Scoala….din nou :((

Dupa cum stiti, pentru majoritatea dintre noi scoala incepe peste 5 zile in care, evident, trebuie sa termin temele. Urasc temele. Anyways,  nu am decat cateva chestii de facut pentru scoala – nu mai sunt nevoita sa fac tema la fizica si va voi spune de ce in urmatorul post „Remember, B?”. Nu am citit de pe lista de lecturi decat un roman, Ion, si mai am niste chestii de citit, deci ar cam trebui sa ma pun pe treaba. Sigur, mai am de cumparat rechizitele, niste haine noi pentru pantalonii de anul trecut nu ma mai incap – imi place sa cred ca sunt in crestere, nu ca m-am ingrasat – si altele. De asemenea, mama mi-a promis ca imi ia laptopul inainte de scoala, deci s-ar putea sa ne „citim” in curand de pe un calculator nou-nout! Mda, probabil ca nu va intereseaza cum ma pregatesc eu pentru scoala, dar anul asta am de gand sa fiu rea. Am vazut intr-un film o chestie care suna cam asa:

„Liceul este o inchisoare unde stai patru ani si nu iesi mai devreme pentru buna purtare, asa ca ce rost are sa fii bun?”

Da, cam agresiv, dar adevarat! Va urez mult noroc la scoala! XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

8 responses »

  1. Ah,da,si eu vreau s acred ca sunt in crestere…:))Si sper sa nu am insel ;;)
    Trebuie sa fii rea dar sa ai limite.Daca exista limite,te asigur ca va fi foarte frumos.:**

    Apreciază

    Răspunde
  2. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
    Ok,mi-a trecut.Ba nu.
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

    Apreciază

    Răspunde
  3. pfff, asa de putin? .:(( ce repede trece timpul in vacanta. :)) succes la scoala :*

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

