RSS Feed

Achizitie noua#4

Hello! Ieri am fost la biblioteca pentru o carte care imi trebuia pentru scoala si am trecut – logic – si pe la librarie unde am facut putine cumparaturi. Intai sa va arat ce am inprumutat de la biblioteca!

Nunta in cer – Mircea Eliade (e pentru scoala)

DSCN2550

A treia fata – Agatha Christie (daca stiam ca au la biblioteca cartile de la Rao scrise de A.C. nu mai aveam acum o biblioteca plina de cartile astea cumparate de la librarie!)

DSCN2549

SI acum, cartile de la librarie – doar doua, din pacate 😦

Magazinul de sinucideri – Jean Teule

DSCN2547

O crima imperfecta – Teresa Solana

DSCN2548

Poza de ansamblu:

DSCN2551

XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

One response »

  1. Eliade al meu are coperta la fel!! Dar mie imi place sa am cartile in casa mereu,nu stiu de ce…probabil ca vreau o biblioteca imensa!! Foarte interesante achizitiile,sa te bucuri de ele!

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

