RSS Feed

Day 25 + Day 26

Day 25: Favourite book you read in school

Mda, cartile pe care le citesc „pentru ca asa a zis profa” nu au fost mereu pe placul meu dar, din fericire, profa din gimnaziu ne-a dat mereu lecturi interesante, iar preferata mea este de departe „Robinson Crusoe” – Daniel Defoe.

adevarul-robinson-crusoe

Day 26: A book that changed your oppinion about something

Nu stiu…De obicei nu-mi schimb parerile atat de usor si trebuie sa ma mai gandesc la chestia asta…Inainte eram o realista incurabila, nu genul care sa viseze la printi din povesti sau la chestii de genul. Dar odata cu „Fata de hartie” m-am schimbat pentru ca mi-am dat seama cat de mult conteaza sentimentele si visele acestea tipic adolescentine. Daca nu ati citit-o, ar trebui sa o faceti…

GM_FATA-DE-HARTIE-final-2010

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

