RSS Feed

Nebunie in familie!!!

Azi, in timp ce scriam rezumatul unei lecturi pentru scoala, tata citea ziarul. Ajunge la horoscop si ma intreaba diferite lucruri legate de ce culori,plante etc. imi plac. O sa va redau pe scurt dialogul…

Tata: Ce culori iti plac?

Eu: Cobalt, corai, purpuriu, turcoaz, bleu-ciel, albastru cianotic.

T: Care e ziua preferata din saptamana? (in ziar scria miercuri)

Eu: Sambata. 

T: Plantele preferate? 

Eu: Etnobotanicele. 

Mama a izbucnit in ras la raspunsul asta! Si, alta chestie amzanta! 

Eu, avand vederea atat de buna si de critica, vad o pata minuscula pe perete si o intreb pe mama de la ce este. Drept raspuns, mama imi spune ceva de genul: „M-a lovit taica-tu aseara cu toporul in cap si a sarit sangele pe perete. Acum investigheaza si descopera mobilul crimei”. Eu ies din camera si ma intorc cu telefonul antic al tatei si ii raspund mamei: „Asta e mobilul tatei!”. Mama rade si ma intreaba: ” Da, dar CARE e mobilul?” Eu: „Stai putin! E Nokia100…cred”.

Mda, Blair stie deja cat de nebuna e familia mea de la utima iesire la mall. Acum imi dau seama cat seman cu ei. XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

4 responses »

  1. =)))))))))))))) Azi am avut crize de ras cu tot familionul!!!
    Moamaaaa,ce tare!!!Si vrei sa te adopte tata?Cred ca eu vreau sa ma adopte tatal tau! =))))

    Apreciază

    Răspunde
  2. oh god!credeam ca sunt singura care are „probleme” de genu asta in familie:))))))))))))

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

