RSS Feed

Remember, B?#6

Blair, mai tii minte cand ti-am spus ca presimt ca voi avea colegi noi si va fi si o bunaciune printre ei? Ei bine, MI-AM LUAT TEAPAAAAA!!! Am patru colegi noi (baaieti): unul gras, unul cu voce de fata, unul urat cu crengi si cireasa de pe tort- Kostas! Daca va intrebati cine e Kostas, el e fostul meu coleg – acum actual – din gimnaziu! Mda, o sa fie caterinca maxima! XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

3 responses »

  1. KOSTAS!!!! =))))))))))))) x infinit!! Merge cu grupul nostru la bal =)))

    Apreciază

    Răspunde
  2. Ah,eu din 25 de colegi,2 sunt baieti…Deci,bucura-te de ce ai si cat ai.:)))

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

