RSS Feed

Prima zi!

Hello! Ieri a inceput scoala si voiam sa va intreb cum a fost? Ziua de ieri a fost pentru mine asa si-asa. Toata noaptea nu am dormit mai deloc, m-am trezit la 7:15. Initial eu aflasem de la B (o sa vezi tu!) ca trebuie sa venim la scoala de la 9, dar trebuia de fapt la 12. Asa ca moi a mers pana la scoala ca sa stie sigur PE TOCURI! 

Si, in loc de director, „aleluia” si „amin”, am stat ca prostii in curte pana ne-am carat in clasa. Am cinci colegi noi, o fata si patru baieti (vezi la postul de mai jos). M-am mutat cu scumpa mea Monicuta in banca a treia. Dirigul, cand a intrat in clasa, a zis ceva de genul „Aia care ati fost in clasa asta si anul trecut, treceti la locurile pe care le-ati avut”. Eu statusem cu o banca mai in fata anul trecut, dar am facut-o pe proasta si dirigul nu mi-a mai spus nimic. 

Alta faza cu dirigul! La un moment dat, intr-o liniste mormantala, el arata cu degetul catre mine si zice: „Tu ai fost sefa clasei anul trecut?”. Am incremenit si mi-au trebuit cateva secunde pana sa-l lamuresc ca de fapt alta colega fusese. Doamne, nu as vreaq sa fiu sefa clasei si sa strang bani, sa merg la sedinte si alte astea! 

Cand a venit orarul, toti colegii scoteau sunete de genul „Îîîîî” sau ”Ăăăăăă” cand am auzit de orele de mate, romana si chimie. 

Dupa scoala, am carat-o pe mama la mall pentru ca imi promisese ca imi cumpara un laptop de ziua mea url(apropo, e azi!!!). Ea spunea ca nu are de gand sa mearga singura ca ea nu intelege nimic, dar eu mai stiu cate ceva. Si, la Altex am dat peste unul din angajati care avea un debit verbal mai mare ca Diaconescu, iar mama era atat de zapacita ca nu intelesese nimic si a trebuit sa-i repet eu mai rar. Laptopul este un Toshiba (nu ma intrebati ce model, ca habar nu am) si o sa potez o fotografie in curand! 

La voi cum a fost prima zi? XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

4 responses »

  1. La multi ani!! Prima mea zi a fost ciudata rau, iar a doua si mai si :)) deja ma doare capul de cat am de invatat – aparent unii profi nu stiu ca in prima zi doar se discuta :)) Plus ca am colegi noi – suntem doar 7 din fosta clasa – si nu prea ma vad interactionand prea curand :))

    Apreciază

    Răspunde
  2. La multi aniii! La noi, a fost destul de rapid. Directoarea neo tinut un discurs de 1 ora apoi un coleg ne-o dat prajituri de ziua lui si ne-am carat in oras. Nimic interesant :)) Si app de laptop si eu am Toshiba 😀

    Apreciază

    Răspunde
  3. La multi ani sanatosi si cu impliniri ! Sa ai un an nou scolar prosper !! 🙂
    Postarea asta imi aduce aminte si de mine cand eram in liceu….cat de frumos a fost ….As mai vrea sa retraiesc anii aia ! :))

    O zi frumoasa sa ai ! 🙂

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

