RSS Feed

Spirale… + Music#5

Care este scopul meu in viata? Dar care e scopul tau in viata? Dar care e scopul ei in viata, sau al lui? Care este de fapt scopul NOSTRU? Pentru ce ne-am nascut, de ce existam, de ce inca mai suportam greutatile vietii? Cu ce scop mai respiram? Nu o facem doar pentru ca asa s-a intamplat si suntem pur si simplu, suntem mai mult de atat! Daca nu ar fi fost asa, atunci de ce am mai fi fost diferiti, de ce am percepe lucrurile in diferite moduri? De ce nu am fi clone ale aceleiasi fantome numita VIATA? Pentru ca nu facem umbra pamantului degeaba, pentru ca existam cu un anumit scop. Degeaba ne facem noi planuri de viitor pentru ca, oricum ar fi, noi trebuie sa ducem la indeplinire misiunea cu care am fost trimisi. Si lucrul asta e valabil si pentru mine, si pentru tine si pentru noi toti! Vietile noastre sunt ca o spirala nesfarsita si intortocheata, orice am incerca sa facem ne duce la…nimic. Oricat am urca pe aceasta spirala, ni s-ar parea ca suntem in acelasi loc, dar noi nu renuntam si ne incapatanam sa ajungem la capatul ei, cu toate ca suntem constienti ca asa ceva nu exista. Si stii de ce nu gasim capatul? Pentru ca nu avem destula imaginatie sa o facem, suntem din ce in ce mai pesimisti si nu putem vedea ca NOI suntem capatul spiralei, ca NOI decidem cand sa incetam aceasta comedie proasta si ne fortam limitele pana la epuizare si ne ridicam chiar daca ne simtim ultimii oameni de pe pamant. Spirala este doar in imaginatia noastra, este doar o picatura de sange in mijlocul oceanului. Poate ca aceasta cheama „rechinii” care vor sa ne sfasie pana la ultima bucatica, dar nu afecteaza cu nimic oceanul vietii noastre. Poate ca un pesimist si-ar imagina deja cum dintii ascutiti ii sfarteca pielea, dar un optimist s-ar gandi ca rechinii fac parte din ocean si picatura aceea de sange nu il afecteaza cu nimic. Din potriva, il face mai puternic. Pentru ca NOI suntem protagonistii propriei noastre vieti si NOI suntem cei care invingem in cele din urma. 

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

