RSS Feed

Remember, B?#7

Nu credeam ca o sa mai revin cu vreun articol in categoria asta prea curand, din moment ce eu si B nu ne prea intersectam de cand cu scoala, dar o ora facuta impreuna cu clasa ei nu trebuie lasata nepovestita…Muhahahaaaaa! Blair, stiu ca mi-ai spus sa nu spun nimanui ce am vazut eu, dar nu ma pot abtine delooooooc! 

Well, B este la profilul de pedagogie, iar fetele de acolo sunt la cor. Si, printr-o concidenta ciudata, clasa mea, avand ora de muzica ieri, a fost mutata in clasa celor de la pedagogie pentru – evident – cor. Ghiciti ce melodie cantau: Lala Love. Dar nu asta este „chestia”despre care voiam sa scriu, ci despre faptul ca si B canta LalaLove. De mentionat ca B nu este fan LalaBlabla, asa ca trebuie s-o spun: GOTCHA, B!!!! Ok, acum ca te-am facut de ras – din nou – o sa vrei sa ma omori – din nou – dar nu imi pasa – ca de obicei. XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

2 responses »

  1. Io nu neg! :))))
    Si ce ma si ce?!Esti invidioasa,stiam eu si ca tot te-am prins : ADICA PE NOI NE MUTA LA CUCA MACAII PENTRU RELIGIE CA VOI SA FACE MUZICAAA IN CLASA NOASTRA!??!Copii copaci si handicapati… . :))

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

