RSS Feed

Traficantul de arme – Hugh Laurie

coperta1-Traficantul-de-arme4~~Descriere~~

Cand lui Thomas Lang i se cere sa ucida un industrias american, el prefera sa-si avertizeze victima – o fapta buna care nu va ramane nepedepsita. Nu trece mult timp si Lang ajunge sa isi masoare inteligenta cu cea a miliardarilor diabolici si sa-si puna viata (si alte lucruri) in mainile unui intreg arsenal de femei fatale, in vreme ce incearca sa salveze o tanara doamna aflata in incurcatura… si, in plus, sa previna o baie de sange la nivel international.

~~Parerea mea~~

Cum naiba sa rezisti cand starul din serialul Dr. House a scris o carte care, culmea, se gaseste in biblioteca din orasul tau? Cum imi place serialul de mor si ador personajul Gregory House, m-am documentat putin despre actorul care i-a dat viata: Hugh Laurie si uite asa am aflat ca este un englez extrem de talentat: scrie, canta cu vocea, chitara, pianul si God knows ce altceva si, evident, un actor nemaipomenit! 

Si, revenind la carte, ea a fost publicata prima data in 1996, adica cu vreo 8 ani inainte de existenta lui Greg House, ceea ce m-a facut sa imi doresc si mai tare sa descopar ce poate iesi din mintea lui Hugh deoarece un rol il schimba putin pe actor. Ei bine, sarcasmul si umorul lui House nu este unul fals, mimat, fiindca Hugh da dovada de acestea doua pe parcursul cartii. Nu cred ca mai este nevoie sa va povestesc ceva din carte doearece v-as strica lectura. 

~~Puncte tari~~

O sa le scriu cat mai pe scurt:

  • Umor, sarcasm sfidator => I ♥ IT!
  • Nu este un roman greu de citit, cu tot felul de termeni imposibili. Din contra, mai simplu de atat nici nu putea fi scrisa cartea! 
  • Lumea aceea a traficantilor si a smechrilor care nu pot fi prinsi mi se pare extrem de realista. Nu ca as sti ceva despre ea, dar din cate am vazut la tv.

~~Puncte slabe~~

  • Injuratura clasica: „Ce/Cine p… mea…”
  • Finalul fara vreo fata de care Thomas Lang sa se indragosteasca. (Asa imi trebuie, daca ma plang de finalurile siropoase!!!)

~~Citate~~

„Inchipuiti-va ca trebuie sa rupeti bratul cuiva.

Dreptul sau stangul, nu conteaza. Ideea e ca trebuie sa i-l rupeti, pentru ca altminteri… ma rog, nici asta nu conteaza. Sa zicem doar ca, daca nu i-l rupeti, or sa vi se intample chestii nasoale. 

Ei bine, iata care-i intrebarea mea: ii rupeti bratul repede – trosc, hopa, scuze, lasa-ma sa-ti pun atela asta improvizata – sau lungiti procesul vreo opt minute, apasand din ce in ce mai tare, pana cand posesorul bratului incepe sa vada roz sau verde in fata ochilor (…) altfel zis, pana cand ajunge sa urle de durere? 

(…)

Chestia e ca bratul despre care am tot discutat pana acum este al meu.” 

~~Concluzie~~

Daca aveti chef de o lectura amuzanta sau pur si simplu vreti sa vedeti cum gandeste Hugh Laurie, trebuie s-o cititi!

~~Nota~~

4/5

4-5

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

4 responses »

  1. Nu cred!!! Nu aveam nici o idee ca tipul a scris o carte! Si eu sunt mare fana Dr House ^_^ Mai mult pentru el ma uit, ce naiba :))

    Apreciază

    Răspunde
  2. Dr. House canta la chitara ?
    Sunt asa invidioasa pe tine, eu nu pot nici sa visez sa gasesc cartea asta in biblioteca mea judeteana.
    Cat despre citat, foarte tare. Daca tot pot sa rupa orice brat, sa-l rupa pe ala cu care scrie, sa fie omul olog pana la capat.

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

