RSS Feed

Top 10 carti citite in 2013 + Ce vreau de la anul 2014

Ankita's Crazy Words

Hello! Daca tot am vazut ca toata lumea de pe blogosfera face asta, m-am gandit sa o fac si eu! Sa incep cu topul cartilor (greu a mai fost sa le aleg…)

Locul 10: Gazda – Stephenie Meyer

Locul 9: Fata de hartie – Giullaume Musso

Locul 8: Sunt un evadat! – R. E. Burns

Locul 7: Cenusa si orhidee la New York – Vintila Corbu

Locul 6: Cianura pentru un suras – Rodica Ojog Brasoveanu

Locul 5: Martyn Pig: Ultima saptamana cu tata – Kevin Brooks

Locul 4: Seria Bloodlines – Richelle Mead

Locul 3: Analistul – John Katzenbach 

Locul 2: Cititorul de cadavre – Antonio Garrido 

Locul 1: Profesorul – John Katzenbach + Inainte sa adorm – S.J. Watson 

Si acum ce vreau eu de la anul 2014: 

  1. Sa iau din nou premiul I pe clasa
  2. Sa iau bursa de merit pentru rezultatele la invatatura
  3. Sa termin de…

Vezi articol original 256 de cuvinte mai mult

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

