RSS Feed

Amintiri din „Liceul Salbatic”

Posted on

Hello! Liceul este pentru mine o experienta inedita si, chiar daca sunt deja in a10a, inca imi amintesc cu drag de anul trecut si de tampeniile pe care le faceam si spuneam noi, „Grupul Vesel 9D” (actual 10D). As vrea sa va impartasesc din aceste amintiri ca sa radeti si voi impreuna cu mine desi nu stiu cat de amuzante o sa vi se para.

  • Inceputul clasei a9a. Dirigintele ne spune, vazand pervazul clasei noastre gol: „Maine sa vad pervazul inflorit!” Reactia unui coleg: „Da, sa aducem niste coroane de la morti!” Reactia mea: deja incepusem sa fac versuri pe tema asta: 

„Asa-i dirigul cand se veseleste
Ca si pervazul cand inmugureste
Asa-i dirigul cand este iubit
Ca si pervazul cand a inflorit”

  • Dupa aparitia filmului Twilight Saga: Zori de zi partea a2a un coleg ma roaga sa-i povestesc continutul filmului. Ii povestesc cat mai pe scurt si, cand ajung la partea in care vampirii se macelareau si se aruncau in foc unul pe altul, eu zic defapt: „…si se ardeau intre ei”. Va imaginati reactia colegului la asta si reactia mea atunci cand mi-am dat seama ce am putut sa zic. 
  • Aveam un breloc in forma de broasca testoasa care chitaia cand il apasai. Colegul X imi spune intr-o zi. in timp ce eu chitaiam brelocul: „Ancuta, iti canta pasarica” Eu: „Iti canta tie pasarica”. Alt coleg: „X, ai pasarica?!”
  • Iarna in drum spre casa cu alte doua colege. Gheata pe jos. Le spun fetelor: „Parca vad ca o sa cadeti pe gheata” Dupa 2 minute, cad EU pe gheata in cel mai artistic mod cu putinta: in fandare laterala. Nu glumesc, chiar s-a intamplat. 
  • Colega Y, inainte de ora de mate: „Ancutica, ai facut tema la mate?” Eu: „Daaaaaa”. Y: „Le-ai stiut pe toate?” Eu: „Daaaaaa” Y: „Si nu-i asa ca-mi dai si mie?” Eu: „Nuuuuuuuu”
  • Profa de romana face prezenta. Inaintea mea este Marin, dupa care urmez eu, Marinescu. Cand ajunge la mine, in loc sa spun „prezent”, incep sa-mi spun numele, dar ma orpres inainte sa termin „Marin… ăăăăăăă, prezent” Profa: „Marinescu, te-ai indragostit de Marin, de-i spui numele?” Clasa rade si eu spun „Nu, doamna, era sa-mi spun numele in loc de <<prezent>>”
  • Tot ora de romana. Ii cer colegei de banca un creion. Cum la ora nu putem sa scoatem nici cel mai mic sunet, profa ma aude si imi spune ca daca nu tac ma arcunca pe geam. 
  • Eu, imbracata cu un tricou putin mai decoltat. Imi iese putin sutienul (abia daca se vedea). O colega imi atrage atentia in gura mare. Eu imi aranjez bluza. Un coleg spune, putin amuzat: „Are sutien roz”. Eu ma intorc catre el si ii zambesc jumatate amuzata si eu de situatie si jumatate furioasa ca (,) colega mea a urlat in gura mare despre o chestie de-a fetelor. Ii spun colegului cu un zambet pe fata: „Nu e roz, e corai!” 
  • Eu si Monica mergem la un local in oras. Amandoua cu cate 7 lei in portofel. Vedem preturile din meniu. Asteptam sa plece chelnerita. Cum dispare, noi spalam putina.
  • Colega ascultata la Mara. Profa o intreaba daca a citit romanul. Raspunsul: „Pe sarite”. Profa: ” Adica cum pe sarite? Ai pus cartea pe jos si ai sarit peste ea?” 
  • Ora de romana (vad ca am multe amintiri de la ora asta:))). Profa intra in clasa cu catalogul si un pahar de cafea de la dozator. Alt prof o scoate din clasa ca sa vorbeasca cu ea. Profa ia catalogul si poseta: „Ca sa nu va puneti note singuri”. Dupa cateva secunde se intoarce: ” Sa-mi iau si cafeaua, sa nu-mi scuipati in ea” Colegii rad. Eu mai am putin si lesin de ras pentru ca mi-am amintit de o strofa dintr-o poezie pamflet de vreo 150 de strofe pe care o faceam cu o colega in a8a: 

„Si cum vorbea ea asa,

Un prost i-a scuipat in cafea…” 

  • 2 colegi se prefac ca se bat in fata clasei in pauza. Din greseala, unul nimereste in tabla si o sparge. Cand sunt intrebati cum au reusit, unul din ei spune: „Colegul a venit la mine si m-a imbratisat”. 
  • Monica la ora de logica: „La logica trebuie sa ai logica!”
  • Colegul mai are o gura de apa in sticla dupa ce aproape toate fetele bausera apa din ea. Incepe sa maraie in gluma la noi si se ascunde cu sticla pe dupa banca. Intra asistenta si spune ceva, iar crush-ul iese de sub banca si maraie la ea, nestiind ca era asistenta. 
  • Colegul (mentionez ca este acelasi) iar nu are coleg de banca. Nici eu. Ma duc la el si il intreb: „Ai coleg de banca ora asta?” El:”Nu” Eu:”Acum ai!” si ma asez langa el. 
  • Colega la ora de franceza. In text este cuvantul „population”. In loc sa citeasca „populasion” ea citeste „populeişăn”. 

Mda, multe amintiri, numai din clasa a9a. Va imaginati ce urmeaza? Eu nu! Am colegi imprevizibili! Voi aveti situatii asemanatoare? XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

6 responses »

  1. Pingback: 3 lucruri care… m-au ajutat să trec de primii doi ani de liceu | ~Diary Of A Shy Girl~

  2. Pai … pai… pai la mine cred ca deja stii povestea :)) mostly me making myself look terrible in front of important people :)) So yea…. Nothing interesting and worth writing about my friends. Shy friends, by the way. Only me and my not-so-good-at-walking-and-talking self :))

    Apreciază

    Răspunde
  3. Pai , s-a intamplat acum cateva saptamani. Noi , in clasa , avem o tabla mare si 2 table mai mici care sunt legate de cea mare si sunt moble , ei bine in acea zi o colega statea in spatele uneia dintre tablele mai mici si scria cu creta ceva. Un coleg vine in viteza dupa hol si da cu piciorul in tabla. :))) Rezultatul : colega mea s-a ales cu un cucui imens pe frunte.

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

