RSS Feed

Dr. House’s thoughts#2

Posted on

Vineri, profa mea de info mi-a facut o ditamai surpriza! Iubita, draga – am mai spus iubita? – mea profa mi-a pus 6 pe un test care merita cel putin nota 8. Evident, mi-a stricat media…Si cum ziua de luni era ziua in care imi puteam mari media, a ISJ Braila a anuntat ca nu se fac cursuri luni. Wow, ce bine! Ma rog, cand am vazut ca profa chiar mi-a trecut 6 in catalog, reactia mea a fost ceva gen:

Pentru ca House a cenzurat, eu o sa…decenzurez: The opposite of  ‘thank you’ is FUCK YOU!!!!

Voi  aveti profe/profi asa? XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

4 responses »

  1. Mda, si cea mai tare faza e ca nici maine nu facem ore. Nici nu vreau sa stiu ce va fi miercuri, pentru ca am o groaza de medii neincheiate datorita idiotilor de profesori ce lasa totul pe ultima saptamana. Na, ca vremea le-a venit de hac. Si ma intreb cu ce am gresit eu de nu au ascultat tot semestrul si vor acum la sfarsit note. Cea mai rea parte e atunci cand le pun din burta si te trezesti cu o medie stricata. Asta ca sa nu mai pomenesc de faptul ca vinerea nu mai vine nimeni la scoala si ca joi se incheie media la purtare. Ceea ce ma lasa cu miercuri si joi sa-mi rezolv jumatate din medii. Great x_x

    Apreciază

    Răspunde
  2. Si mie mi-a facut profa de info o gafa, chiar joi. Mi-a dat 8 la un test si nu 10 pentru ca in loc de litera „e” am pus „c”, lucru total irelevant in acel context avand in vedere ca stiam si am si rezolvat toate problemele asa cum trebuie. Din fericire mi-a dat 2 probleme suplimentare care le-am facut langa ea si mi-a marit cu 2 puncte nota. Uraaa !

    Apreciază

    Răspunde
    • Norocoaso, eu m-am plans si nu a functionat (ma rog, milogeala a dat rezultate in a8a la latina cand profa voia sa-mi puna 8 si sa-mi strice media si i-am promis ca ii invat toata materia de pe semestrul respectiv numai sa nu mi-o treaca). Iar la celelalt materii…

      Apreciază

      Răspunde

Ce crezi despre asta?

