RSS Feed

Game over!

Posted on

Hei, ieri a fost ultima zi in care vă puteaţi înscrie la concurs. Toate recenziile au fost superbe! Din păcate, doar 3 fete s-au înscris, ceea ce înseamnă că numărul minim de participanţi nu a fost  atins. Cum am promis, cei care s-au înscris vor primi un premiu de consolare care constă in alegerea unei cărţi din lista pe care am dat-o aici. Aşa că le rog pe Lexy, Puştoaica şi pe Diana să îşi aleagă câte o carte. XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

5 responses »

  1. Abia acum am vazut postarea. Imi pare rau :o3
    As vrea primul volum din Seria Instrumente Mortale, daca se poate 🙂
    adresa de email este diana_anaid98@yahoo.com 🙂

    Apreciază

    Răspunde
  2. Imi pare rau ca nu au fost suficienti participanti. Oricum, felicitari celorlalte fete pentru recenzii 😀
    Eu vreau Eve de Anna Carey.

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

