RSS Feed

AlphaBook Challenge

Posted on

Hey, salutare, ce mai faceţi? (Mda, întreb şi eu abia acum, după ce am postat deja de două ori azi) M-am gândit de câteva zile la o provocare legată de cărţi: Ce-ar fi dacă aş face recenzii anul acesta astfel încât să fie măcar câte o recenzie pentru fiecare literă a alfabetului? Este şi o leapşa, dacă vreţi să faceţi şi voi aşa. Regulile sunt simple: Până la sfârşitul anului acesta toate literele să aibă câte o recenzie. Eu am recenziile pe modelul Titlu/Autor, deci prima literă din titlu va fi luată în considerare. Dacă voi le aveţi pe alt model, nu este nici o problemă. De exemplu: Dacă aveţi Autor/Titlu, atunci prima literă din numele autorului e luată în considerare. Am un mod ciudat de a explica, dar cred că aţi înţeles. Deci, ce spuneţi? XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

5 responses »

  1. Ma bag, pare interesant plus ca e prima data cand aud de aceasta leapsa si ma va pune sa muncesc mai mult :))

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

