RSS Feed

Poemul sufletului meu

Întâi inocenţă,

Apoi toleranţă,

 

Dup-aceea demenţă,

Și la sfârișit speranță.

 

Dar vremea va trece, asta știu sigur

Și știu că-ntr-o zi mă voi trezi singur

 

Şi lacrimi vor curge,

Lacrimi de sânge,

 

Lacrimi arzătoare,

Înroşite de ură,

 

Lacrimi răzbunătoare

Pentru orice minciună.

 

Şi ochiul meu vede, vede departe

Am ochi peste tot, am ochi şi la spate!

 

Inocenţa s-a dus,

Nimic nu tolerez,

 

La demenţă-s predispus,

Cu speranţa mă-narmez.

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

One response »

Ce crezi despre asta?

