RSS Feed

Dr. House’s thoughts#3

Posted on

Hey, nu ne-am mai citit de mult! Revin astăzi cu o nouă postare în categoria „House”. Multe s-au întâmplat de când a început semestrul 2. Pentru mine, cel putin. În primul rând, am refuzat să mai dau temele la copiat. Unii au crezut că am ceva personal cu ei, dar le-am spus că nu o mai dau nimănui din clasă. Varianta House:

nothing

Apoi, ca de obicei, eu nu am voie să greşesc la nimic. Cei din clasă mă vad ca pe un geniu. Şi când greşesc la ceva, toată lumea se miră. Reacţia mea, în  varianta House:

images (3)

Şi oricum, multe alte lucruri bune au început să se întâmple din semestrul 2. Cred că şi crush-ul meu are un crush pentru mine. Adică ce ar trebui să însemne asta?

Crush: Ai o foaie dictando, vreau să scriu lecţia la română. (el a lipsit cu o zi în urmă)

Eu: Nu am, azi avem doar ore la care ne trebuie caiete de mate. Dar de ce nu scrii pe o foaie de mate?

Crush: Nu, nu-mi place să scriu pe foi de mate.

Mi se pare mie, sau ăsta este un ditamai pretextul ca să vorbească cu mine? Oricum, după ce mi-am dat seama de asta, eram gen:

dr

Şi colega mea a boservat de ceva timp ceva şi nu pierde nici o ocazie să îmi zică că „e reciproc”. Mă rog, trebuie să neg tot ce zice ea, doar nu o să-mi pierd eu reputaţia de fată cu picioarele pe pământ. 

Asta a fost tot! XoXo!

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

