RSS Feed

Sugestii?

Posted on

Hello, fraţilor! Am nevoie de câteva sugestii… O să le pun într-o listă. să fie mai ordonat.

  1. Veşnica mea durere: vreau sugestii de cărţi. Orice, numai nu siropoase. Daţi-mi cea mai lungă listă pe care o aveţi. 
  2. Mai noi ma uit la seriale online şi, pe lângă Sherlock, House M.D. şi Once Upon A Time (pe care încă nu l-am „început”) nu ştiu ce altceva să pun în watchlist. 
  3. Vreau să-mi iau un telefon nou, touchscreen, Nokia, dar habar nu am care e mai bun şi care nu. 

Ei, cam asta este deocamdată. Love ya’! 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

15 responses »

  1. 1. La orice carte m-as gandi acum, mi se pare ca e siropoasa. In ultimul timp am tot fugit de neobisnuit si am cautat normalitatea. Incearca ceva de Agatha Christie, numai asta imi vine acum in minte. Of, cu cat drag te-as fi ajutat, promit ca o sa ma mai gandesc!
    2. Incearca Weeds, cred ca ti/-ar placea mult. In ultimul timp, am tot auzit ca serialul Game of Thrones e destul de bun. Eu sunt cu secole in urma la serialele pe care le urmaresc, asa ca nu l-am incercat. Btw, serialul meu de suflet e Gossip Girl, dar ceva imi spune ca nu e pe gustul tau. Aa, era sa uit, mie mi-a placut foarte mult Ghost Whisperer, intr-un timp acest serial a fost difuzat si pe ProTv (parca) cu traducerea de Mesaje de dincolo.
    3. Desi am de gand sa il inlocuiesc cat mai curand cu un Galaxy, sunt foarte multumita de telefonul actual. Un singur punct ma deranjeaza: nu are sistem de operare Android. Dar asta nu tine de telefon, ci de marca lui. Vorbesc de Nokia Lumia 520, si cred ca e cel mai bun telefon Nokia pe care il stiu. Dar, au aparut si mai noi, pe care nu am reusit sa le butonez macar cateva minute pentru a imi face o idee. Eu iti recomand un Lumia, desi pledez in favoarea telefoanelor Samsung/Huawei/HTC in detrimentul celor Nokia.

    Apreciază

    Răspunde
    • 1. Cred ca am facu vanzare mare celor de la Rao cu cartile Agatha Christie :)) Am citit in jur de 30 si nu, nu glumesc. Bine, nu trebuie sa te gandesti ca toate sunt siropoase, accept si putin din asta ca doar om sunt si eu (banuiesc :)))) ) dar sa nu fie ceva exagerat. Mersi oricum.
      2. Ai dreptate, GG nu e pe gustul meu. GW l-am vazut de nenumarate ori pe AXN si Pro. O sa caut Weeds, sa vad cum este.
      3. Da, toti cei pe care i-am intrebat tot Lumia mi-au spus. De Samsung nici sa nu aud, eu si mama am avut telefoane Samsung si dupa un an ba se inchideau singure, ba se innegrea bruc ecranul. O colega are Samsung pe touch si i se blocheaza telefonul mai mereu, deci nu, nu Samsung. De HTC am auzit si eu ca sunt bune, poate o sa intru intr-un magazin sa butonez pe acolo :))) Sper doar sa nu se uite angajatii dubios la mine pentru ca, odata ce am inceput sa butonez, nu ma las pana nu descopar tot continutul,
      Mersi pentru sugestii! :*

      Apreciază

      Răspunde
      • 1. Incearca Nu+i timp de ramas bun! Te oblig!
        2. Vizionare placuta, eu yic ca o sa iti placa!
        3. Well, eu n-am obiceiul sa tin un telefon mai mult de un an. Am experimentat mai multe telefoane Samsung si am fost multumita cele 9-10 luni cat le-am folosit. Am avut un Galaxy care a rezistat eroic unei cazaturi de la etajul 1. Telefonul de acum (Nokia) a experimentat si el anumite cazaturi, chiar din prima zi. Dar, oricine vede, ar putea jura ca e nou-nout. E alegerea ta, fa-o pe cea mai buna! :*

        Cu tot dragul! ^_^

        Apreciază

        Răspunde
        • 1. Ok, ok, o sa o citesc :)))
          2. Da, am citit descrierea si o sa incep cat de curand sa-l vizionez.
          3. Nu-mi permit sa schimb telefonul atat de des, deci vreau ceva care sa reziste. Nokia sunt cele mai bune din punctul asta de vedere (din cate stiu) si de aia vreau Nokia. Daca schimbi telefoanele atat de des ele nu apuca sa-ti faca figuri, de obicei o fac putin dupa ce s-a implinit un an de cand le-ai luat. Ai noroc daca tine cat garantia! (asta e valabil la Samsung unde mie mi s-a stricat dupa 2 ani, mamei dupa 1 an si la fel si colegei de care ti-am spus.) Norocoaso!!! :))))

          Apreciază

        • Note bune la scoala, mai cate un premiu pe la concursuri si zic: Mamaaaa, stii cat am muncit pentru asta? Ma chemau de n ori fetele afara si eu stateam in casa sa fac probleme la mate sau compuneri tampite. Mama, merit si eu ceva!

          Asta e doar asa, de impresionare :)) Maicamea stie ca inafara scolii ies zilnic si ca nici nu ma straduiesc cu lucratul in plus si ca fac totul din placere, dar smiorcaiala asta da bine :-” :)))
          Eu am telefonul Nokia de pe la inceputul lui ianuarie, cumparat din shop, pret intreg si imi face probleme cu mesajele, le primesc uneori dupa cateva ori de la momentul la care sunt trimise. Dar cred ca am reusit sa experimentez si asta pentru ca eu, practic, sunt obsedata (mai bine zis dependenta) de telefon, in special de mesaje!

          Apreciază

        • :)) Dar eu, care iau premiul 1 in fiecare an, ce sa mai zic? Dar imi cumpara mama sau tata ceva? Nuuuuu…. Eh, nu am probleme cu mesajele (adica nu sunt dependenta), dar e cam aiurea sa le primesti la cateva ore dupa ce ti-au fost trimise.

          Apreciază

        • Vad ca nu apare comentariul, desi am mai scris odata :-?? Pentru premiul de la sfarsitul anului, primesc deja o superba vacanta in fiecare an ^_^ Eh, se poate zice ca mint acum, deoarece eu primesc mereu absolut tot ce vreau. Doar ca mie imi place sa gasesc motiv pentru orice primesc pentru ca ma simt destul de naspa stiind ca primesc ceva facand, practic, nimic. Intelegi ce vreau sa spun :)) :o3

          Apreciază

        • Da, înţeleg perfect. Eşti norocoasă, eu abia primesc nişte bani la fiecare premiu… Fiecare după posibilităţi, nu?

          Apreciază

        • Ohh, daa, stiu oarecum cum e. Te-ai hotorat ce telefon iti cumperi pana la urma? Cateva prietene de-ale mele si-au schimbat telefonul zilele astea si vad ca toate au ales all view. Informeaza-te si in legatura cu asta, eu habar nu am cu ce se mananca :))

          Apreciază

        • Allview… nu prea cred. Adica nu că nu aş avea încredere, dar mai bine să fiu sigură de ceva decât să mă risc. Oricum, nu stiu cand o sa.mi iau telefonul, dar m-am gandit la un lumia 625 (parca asa ii zice). Dar pana o conving pe mama poate ma razgandesc.

          Apreciază

        • Eu ti-am spus ^_^ Ele sustin ca e un telefon tare bun, si sunt din cele mai pretentioase, dar il schimba cam la fel de des ca mine :-?? Ahh, da, am o prietena (ce bine e sa-i ai!) care detine acest telefon. E o aeriana, l-a scapat in baia, in bucatarie, pe coridor, in foarte multe locuri cu gresie. Si intr-o zi, s-a trezit cineva sa se joace cu el si din neatentie, l-a scapat jos (eram afara). Telefonul are displayul spart, dar functioneaza foarte bine. Din acest punct de vedere, telefoanele Nokia au o bila alba din partea mea, desi intamplarea nu intrece peripetiile telefonul meu Samsung (tin sa tin cu compania asta): l-am scapat de nenumarate ori, a cazut de la etajul 1, am vars o sticla de suc pe el, l-am scapat in chiuveta cu apa. Si mama inca il tine de rezerva, mai da un telefon, mai vede ce face Pou, dar intelegi ideea!

          Apreciază

        • Ok, imi place faza cu Pou :))) Bine, acum depinde si de modelul telefonului, daca ai sau nu husa sau cum naiba se numeste… Nu stiu, o sa vad eu ce iau pana la urma…

          Apreciază

        • Fata de care ti-am povestit eu, avea. Telefonul meu care a indurat multe, era un Galaxy Mini si greu se mai gasesc huse potrivite, asa ca nu m-am strofocat prea mult si a rezistat eroic, pur si simplu. (Desi cred ca al meu caz e unul special- unul la o mie, nu voi zice asta.) Succes!

          Apreciază

      • Ah, da, mi-am amintit si cred ca e destul de important sa stii ^_^
        Uneori, la telefoanele Nokia, nu primesti mesajele atunci cand sunt trimise, ci peste cateva ore.. Am auzit mai multi plangandu-se de aceasta problema. Nu se intampla chiar des, dar e destul de neplacut.

        Apreciază

        Răspunde

Ce crezi despre asta?

