RSS Feed

Leapsa de la Sayuki

Posted on

Hey, am văzut o leapşa foarte draguţă pe blogul lui Sayuki şi am decis să o preiau şi eu. Şi sună cam aşa:

Dacă eram un anotimp… eram toamna
Dacă eram o lună… eram septembrie (şi nu doar pentru că este ziua mea atunci)
Dacă eram o zi a săptămânii… eram sâmbătă
Dacă eram o parte a zilei… eram noaptea
Dacă eram un animal marin… eram un rechin-ciocan (îmi plac rechinii ăia la nebunie)
Dacă eram un animal de uscat… eram o pisică (pentru că îmi place să lenevesc şi să fiu alintată)
Dacă eram o virtute… eram integritatea
Dacă eram o planetă… eram Saturn pentru că îmi plac inelele
Dacă eram un lichid… eram roua
Dacă eram o piatră… eram un safir neslefuit
Dacă eram un metal… eram argint, cu siguranţă
Dacă eram o pasăre… eram un piguin (am o slăbiciune pentru animalele ciudăţele)
Dacă eram o plantă… eram narcisa
Dacă eram o stare a vremii… eram o ploaie uşoară, cu stropi mari şi rari
Dacă eram un instrument muzical… eram o tobă
Dacă eram un sentiment… eram melancolia
Dacă eram un sunet… eram ploaia care bate în geam
Dacă eram un cântec… eram Let it Go – Demi Lovato
Dacă eram un film… eram The Host
Dacă eram un serial… eram Crossing Jordan
Dacă eram un oraș… eram Istanbul
Dacă eram un gust… eram amar(ă)
Dacă eram o aromă… eram de mentă (sau „dementă” dacă preferaţi)
Dacă eram o culoare… eram albastru
Dacă eram un material… eram mătase
Dacă eram o parte a corpului… eram capul
Dacă eram un drog… eram foarte nocivă :))
Dacă eram un accesoriu… eram un detaliu important
Dacă eram o expresie a feței… eram una nevinovată sub care mă aflam eu spunând „Te-am făcut, fraiere!” :))
Dacă eram o materie… eram engleză sau biologie
Dacă eram un personaj din desene animate… eram Elsa din Frozen
Dacă eram un număr… eram 7
Dacă eram o mașină… eram cu siguranţă una bună pe care nu şi-o permite oricine (şi nu o spun pentru că sunt varză în materie de maşini…)

Şi vreau să adaug şi eu câteva lucruri:

Dacă eram o carte… eram Lucas – Kevin Brooks

Dacă eram o ţară… eram Turcia

Dacă eram un obiect… eram o carte.

Ei, cam asta a fost leapşa. Drăguţă, nu? În mintea mea suna puţin mai deep, dar când mă bag în priză nu mă mai opresc! (a se nota faptul că m-am abţinut ca să nu pară că îmi bat joc de leapşă). Sunteţi liberi să o preluaţi! 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

