RSS Feed

Achiziţie nouă#6

Posted on

Salut! Nu am mai postat de multă vreme în această categorie pentru ca am citit multe cărţi în format electronic. De ce? Pentru că mama mi-a spus că anul trecut am cheltuit prea mulţi bani pe cărţi când le-aş putea citi pe  laptop din moment ce îmi petrec atât de mult timp cu el în braţe. Şi am zis: Okay! 

Dar astăzi să nu vă aşteptaţi la prea multe cărţi pentru că am luat numai una. :)) 

Fotografie4523

Da, asta e tot din păcate, dar abia aştept să o citesc! 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

