RSS Feed

God, I hate my life!#2

Posted on

Hello! Ieri am avut cea mai proastă zi ever! Cum eu am ore după-amiaza, dimineaţa eu de obicei citesc, aşa că am terminat The Fault In Our Stars, că tot urmează să apară filmul şi m-am gândit să am de data asta cartea citită. După ce am terminat catea m-am dus la baie şi am început să plâng ca o proastă pentru Hazel, Augustus şi Peter Van Houten – lucru care se datorează probabil şi faptului că sunt în perioada sensibilă a lunii, ca să nu mai menţionez că sunt răcită de o săptămână. 

După ce am trecut peste episodul lacrimogen, m-am dus la şcoală unde am dat test la fizică. Eu mi-am zis că nu e mare lucru, că scot eu un 8, dar cum am primit subiectul am uitat tot şi abia dacă o să iau un 5. Apoi, la mate, două colege m-au făcut să mă gândesc că eu sunt aia proastă care a scris un exerciţiu în plus, dar s-a dovedit de fapt că ele erau cele care au scris un exerciţiu în minus. Mda… Şi la ultima oră, de informatică, a trebuit să stau 5 minute mai mult după ce toată clasa a plecat pentru că profa trebuia să-mi corecteze un program scris în C++. Am cerut voie să plec şi profa m-a întrebat ce mă grăbesc aşa, ce ea mă ştia altfel (WTH vrei să spui femeie?!) şi eu mi-am cerut practic scuze pentru ceva inexstent, iar ea mi-a spus că nu trebuie să îmi cer scuze (atunci ce naiba vrei de la mine????!!!). 

Nu ştiu dacă a fost din cauză că sunt în perioada mai sus menţionată sau pentru că sunt răcită sau poate pentru că ascult de o săptămână numai Wreking Ball – Miley Cyrus pentru că mă inspiră pentru o poveste pe care abia am început-o, dar am avut cea mai tâmpită zi! Care a fost cea mai idioată zi pe care aţi avut-o în ultima vreme? 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

12 responses »

  1. Nu-mi mai amintesc,dar sigur am avut multe zile rele.:))) Cat despre carte,am vrut si eu sa o citesc dar cand mi-a spus o prietena ca a plans cateva ore,am renuntat la idee.Eu sunt genul de
    persoana care uraste pe toata lumea timp de cateva zile,nu minute sau ore.:)))

    Da, si eu urasc genul ala de profesori.Pur si simplu imi vine sa le mut mutra la spate:))))Dar trebuie sa existe si astfel de persoane,la fel si zile, ca sa compenseze zilele fericite, sa le puna mai mult in valoare. ;;)
    Faza cu exercitiile e buna…=))))
    Mm,daca nu conteaza media anilor pentru facultate,nu ar trebui sa te consumi mult,:* Si eu am un 2 la istorie cat mine de mare,care nici nu stiu de unde a aparut acolo.:)))

    Apreciază

    Răspunde
    • Crede-ma, nu ma mai consum pentru medii de cand am inceput liceul. In gimnaziu contau, dar acum nu mai conteaza, asa ca de ce sa ma consum? Si sa stii ca in mometul ala chiar mi-as fi dorit sa ii „mut mutra la spate” :)))) Eu zic totusi sa citesti The Fault In Our Stars, e draguta, chiar daca un pic cam pesimista. Dar merita sa o citesti, totusi. Ma rog, nu sunt eu genul care plange la finaluri, dar cum am spus in post, ma aflu in acea perioada a lunii si emotiile mele sunt duse la extrem. Depinde acum daca esti genul care plange la finalurile triste sau nu.

      Apreciază

      Răspunde
      • Sunt o persoana mai sensibila. Sunt genul ala care crede in sufletul pereche si nu vei mai gasi o alta persoana care sa o iubesti la fel de mult, de parca nu ar exista.Dar, cred ca o voi adauga pe lista pentru vara asta.Pana la urma nimic nu e roz in viata.
        Daa,si eu ma strofocam in gimnaziu sa am mediile mari dar acum nu-mi pasa chiar deloc, plus c ala drept nu am nevoie de mediile anuale. Asa ca, relaaax. ❤

        Apreciază

        Răspunde
        • Eu vreau sa merg pe medicina si stiu ca o sa conteze mediile, dar cred ca mediile mele peste 9.50 sunt destul de bune. Ma straduiesc sa fiu prima in clasa dar fara mult stres. Deci drept, ha? Frumos domeniu, unul dintre preferatele mele. Daca as putea, as face drept, medicina, actorie, litere, jurnalism :))) Dar ma limitez la medicina, oricum faci practic scoala pana la vreo 28 de ani si abia apoi te poti angaja pentru un salariu mai mare. Mda, l-am ales pe cel mai greu, dar asta imi place cel mai mult din lista de mai sus 😀 Si sa scriu imi place si chiar as vrea sa public o carte macar (de fictiune, nu din domeniul medical) dar meseria de medic este una mai stabila unde banii pe care ii iei nu depind de cat de repede poti publica o alta carte, intelegi? Si partea cu jurnalismul o s/o implinesc oarecum cand voi scrie la ziarul facultatii. Banuiesc ca dreptul si actoria vor ramane la nivel de vise… Eh, e bine sa ai vise de rezerva, nu?

          Apreciază

        • Normal.Pana la urma, visele iti cladesc viata in paralel cu realitatea. Avem aceleasi gusturi,ma rog, dorinte. Numai ca din cele de sus,eu am ales dreptul.Prea mult sunt fascinata de aceasta meserie- procuror. Iar daca nu reusesc,detectiv,atunci. LA jurnalism nu prea am cum,ca eu ma balbai:))) ,la actorie,mm,joc destul de bine,tinna cont ca sunt experta in minciuni ( nu barfe,nu alea care demoralizaeaza o persoana sau care o distrug; minciuni care sunt bune pentru mine si pentru ceilaalti din jur.Stii ca doar ceea ce nu stii,iti face bine.)Iar la Medicina,asa mult de invatat..:)) Iar spitalelela astea de aici din romania,ma dezgusta.:-<
          De publicat o carte tot voi publica,insa nu acum. Trebuie sa mai excelez,sa-mi creez un stil unic.E cam greu sa faci multi bani din urma cartilor.Dtii doar ca in ziua de azi toata lumea publica. Stafezi un titlu interesant,un rezumat exceptional si lumea cumpara.Am mai patit-o si eu, iar continutul m-a lasat rece; cum ar fi Elixirul Vietii, nu mai stiu autorul.

          Apreciază

        • Am auzit de carte, dar nu am citit-o. La actorie as fi destul de buna, tinand cont ca mi-am mintit profii si m-au crezut de fiecare data pentru ca am o mutra nevinovata :)) Si cu dreptul, nu stiu… faptul ca esti avocat e super, dar pana acolo ai de invatat la legi si alte chestii, majoritatea inutile. Oricum, eu din a7a am zis ca ma fac medic si asta o sa zic in continuare pentru ca gasesc corpul uman o masinarie complexa si inca neinteleasa complet. Sub toata teoria aceea stiintifica inca exista mister. Si cred ca o sa merg la rezidentiat pe neurologie, intotdeauna m-au fascinat neuronii si legaturile, tot de tine de sistemul nervos in general. Pana la urma, fiecare cu ce ii place. Sper sa ai succes in domeniul asta, sper sa am si eu in domeniul meu :)) Si apropo de carti, stiu cum e, am si eu carti in biblioteca pe care le-am luat pentru ca mi-a placut descrierea si zac incepute si neterminate pentru ca sunt plictisitoare. Cand o sa publici o carte, sa ma anunti, ca sa o cumpar 😉

          Apreciază

        • Da,si eu par cea mai inocenta si cuminte fata pentru necunoscuti…:))) Corpul uman,cred ca va ramane un mister pentru totdeauna.Si eu sper sa am succes, si tu la fel,si toti prietenii mei. Eu am o perceptie ciudata,ca sa spun asa. Mi se ridica aprul de pe mana cand vad sange,oameni raniti,insa la cadavre nu am nici o reactie. Daca acel om nu mai sufera,nu ma afecteaza nici pe mine. Toti care ma aud,se cam uita-n 14 carari la mine.:))) Eu cand eram prin clasa 1 voiam sa devin secretara,ca-mi placea sa umblu cu acte,dosare si tot neamu,pana mi-am revenit.:))) Tot cam de prin clasa a 6-a, 7-a, m-am gandit sa dau la liceul militar,dar cum lenea e mare,am zis sa dau la drept,sau cand termin a 12-a, la academie.:)))

          Apreciază

        • Eu nu am nici o treaba cu sangele si alte de’astea. Eu cand aveam 6 ani voiam sa fiu arhitect, dar mi’a trecut repede pt ca m’am mutat la medic veterinar,0dar am vazut emisiuni cu asa ceva si am zis pas :)) si am ajuns la medic si de data asta nu o sa ma razgandesc

          Apreciază

        • Si eu sper sa nu ma razgandesc.Adica mi-ar fi placut sa fac si cursuri de aviatie,dar astea le pot face oricand.

          Apreciază

        • Asa ziceam si eu despre actorie, poti face cursuri oricand

          Apreciază

  2. Daca azi ești ok, restul nu mai contează… crede-ma! Ultima mea zi neagra? de-abia m-am oprit din plâns, acum… și ce bine-ar fi sa fie ultima… dar… Faptul ca ai dureri menstruale nu e decât un lucru banal… chiar de ma vei înjura (în gândul tău), mai bine îți spun adevărul… nu trebuie sa-mi dai dreptate acum… și asa m-am saturat sa mi se dea dreptate… ia un calmant si scrie ceva vesel… ai motiv…
    Îți doresc tot binele din lume! Weekend plăcut!

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

