RSS Feed

Concurs – Inceput de sezon

Posted on

The fictional kiss

Un concurs! Din vara n-am mai facut unul, deci de ce sa nu incep iar „sezonul”. Am stat si m-am uitat asa un timp printre ebook-uri, si am scos cate ceva numai bun pentru premii:

Destroy Me – Tahareh  Mafi

Luna plina & A  doua Luna Plina – Kelley Armstrong

Micutele mincinoase – Sara Shepard (4 volume)

Codul lui DaVinci ( pentru ca nu stiu cati dintre voi ati citit-o, e o carte prea buna sa nu o cititi) – Dan Brown

The shadow reader – Sandy Williams

The Goddess Test – Aimee Carter

Abia astept sa pun mana si pe urmatoarele volume din serii, le voi oferi la concurs daca vor fi in format pdf si nu real.

Pana atunci toate aceste carti reprezinta premiul (de fapt premiile) pentru un concurs simplu.

Follow blogului, adresa de email intr-un comentariu, raspunsul la urmatoarea cerinta:

Ce tip de postare preferati: pe ce…

Vezi articol original 80 de cuvinte mai mult

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

