RSS Feed

Handmade stuff#4 – TFIOS

Posted on

Hey, de când am terminat de citit The Fault In Our Stars de John Green am mai citit vreo două cărţi, dar nu îmi pot lua gândul de la ea. De fiecare dată când spun „Okay” mă gândesc la roman, aşa că m-am gândit să fac ceva cu chestia asta. Iată ce poţi face cu puţin lac de unghii, o oglindă, un marker, un carton şi un creion cerat. 

Fotografie4650

Okay? :)) Abia aştept să apară filmul, o să am nevoie de multe şerveţele. Ansel Elgort va fi demenţial, la fel şi Shaileen. Sper să facă cât mai multe filme împreună! 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

