RSS Feed

The Fault in Our Stars (2014): Sub aceeaşi stea

Posted on

TRAILER:

Titlu original: The Fault in Our Stars

Gen: Drama

Regia: Josh Boone

Actori: Ansel Elgort, Shailen Woodly, Nat Wolff

~~Descriere~~

Deşi un medicament miraculos i-a prelungit viaţa, Hazel Grace Lancaster, în vârstă de 16 ani, are impresia că de când se ştie a fost „în fază terminală”. Însă atunci când fermecătorul Augustus Waters, suferind şi el de aceeaşi boală cumplită, apare la întâlnirile unui grup de suport unde merge Hazel, povestea fetei va fi complet rescrisă. Spirite înrudite, împărţind acelaşi farmec şi acelaşi simţ al umorului, Hazel şi Gus încep o cursă contra-cronometru în care învaţă ce înseamnă să iubeşti.

~~Ce cred eu~~

Cartea a fost super, iar ecranizarea ei a fost superbă (pentru cei care nu au citit cartea, este scrisă de John Green). 

Chiar dacă Shaileen a jucat şi în Divergent, nu am văzut nici urmă de Tris în personajul Hazel. Asta chiar mi-a plăcut pentru că cele două personaje sunt destul de diferite. 

Ansel a fost  pur şi simplu adorabil, exact ca un copil. Eu îl vedeam pe Augustus puţin mai serios, nu ştiu de ce, dar îmi place  mai mult varianta din film. Gus are o inocenţă copilărească, este irezistibil! Oh, sper că el şi Shai vor forma un cuplu pentru că sunt atât de drăguţi împreună. 

Dacă am plâns? Normal! Toată sala a plâns, aveam în spatele meu un grup de fete care boceau de mama focului, alţii din sala îşi suflau nasul… Nu am plâns în viaţa mea la un film, asta a fost prima dată. Am început să plâng cam atunci când Isaac îi spărgea trofeele lui Gus.  Până la sfârşit eram într-o baltă de lacrimi, nu am plâns atât de mult până acum. Nici acum nu îmi vine să cred câte lacrimi am putut avea. Dar postul acesta nu este despre cum am plâns eu, ci despre film, deci să ne întoarcem la el. 

Filmul a avut multe momente amuzante, ca cel în care Isaac îi sparge trofeele lui Augustus şi o notă  optmistă. Nu o să dau spoilere – asta în cazul în care cineva chiar nu a aflat nici măcar de pe net cum se termină filmul – dar se va întâmpla ceva tragic. 

~~Replici~~

  • Augustus Waters: They don’t kill you unless you light them. And I’ve never lit one. It’s a metaphor, see: You put the killing thing right between your teeth, but you don’t give it the power to do its killing. A metaphor.
  • Hazel Grace Lancaster: But, Gus, my love, I cannot tell you how thankful I am for our little infinity. I wouldn’t trade it for the world. You gave me a forever within the numbered days, and I’m grateful.
  • tumblr_mdyrvmkovh1qk1u7lo1_500

~~Nota~~

6/5 

5-5

+

tumblr_static_black_cat_silhouette

 (pentru că nu am 6/5, am improvizat)

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

2 responses »

  1. Pingback: Me and Earl and the Dying Girl – Jesse Andrews | ~Diary Of A Shy Girl~

Ce crezi despre asta?

