RSS Feed

Summer break!!!

Posted on

Ce bine! :)) S-a terminat în sfârşit şcoala şi suntem libeeeeri! Ieri a fost ultima zi din vară când sunt nevoită să merg la şcoală. De ce nevoită? Pentru că am luat premiul I şi anul acesta!!! Este al zecelea an consecutiv (da, ştiu, mă laud cam mult :)) ) Am primit şi o carte drept premiu (scuzati claritatea) : 

Fotografie4736

A fost un an nebun, amuzant, plin de viaţă. Nu, nu vă gândiţi că îmi este dor de şcoală deja,  abia am aşteptat să scap de ascultări, teste peste teste şi zile cu ore imposibile. Dacă o să îmi lipsească colegii? Poate puţin. Unii deja vor să se transfere (bine că sunt cei pe care nu îi suport), alţii o să vină (sper că o bunăciune :)) )… Clasa a XI-a o să fie şi mai nebună. Sper doar că în sensul bun al cuvântului (da, există şi un sens bun pentru „nebun”). 

O să încerc să profit de această vacanţă din plin, din mai multe puncte de vedere. Am în primul rând în plan să mă angajez (ceva gen împărţit pliante) ca să fac nişte bani. Bineînţeles, o să am timp şi de ieşit în oraş (şi bani pentru asta), de postat pe blog şi de citit, doar dacă mă organizez de data aceasta. Sper să termin măcar o poveste… Vara trecută am făcut totul cum mi-a trăsnit şi am fost foarte dezorganizată, ceea ce m-a cam împiedicat în clasa a X-a fiindcă am adoptat programul haotic. Dar gata, vara asta o să fiu mai ordonată! (sper) 

Prin iulie o să fiu plecată vreo două săptămâni, deci nu o să pot posta pe blog, dar o să mă străduiesc pe cât posibil să fiu activă. Sper să pot posta câte ceva măcar o dată la două zile. 

Hey, să nu uitaţi de CONCURS, s-a înscris o singură persoană şi dacă nu am cel puţin 5 persoane până pe 26 concursul nu se mai ţine. 

Voi cum vă simţiţi în legătură cu vacanţa? V-aţi făcut planuri sau o să faceţi ce vă vine prin cap? 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

13 responses »

  1. This summer will…suck!
    Pe bune :)))) !!!Am nevoie de ceva nou adica altceva decat nou si mai nou decat nou.Nu stiu cumno sa supravietuiesc dar o sa incerc sa ma tin pe picioare.
    Felicitari!!!*laudaroaso* :))

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

