RSS Feed

Leapşa de la Răzvan

Posted on

Hey, am primit această leapşa de la Răzvan şi mi s-a părut interesantă. Sper să vă placă şi vouă. 

1. Ce iubeşti cel mai mult atunci când cumperi cărţi noi?

Pe lângă miros, îmi place să întorc cartea pe toate părţile, să mă familiarizez cu forma şi textura ei. De multe ori îmi plimb degetul arătător de-a lungul muchiilor copertei (în cazul în care este cartonată) şi să simt şi cea mai mică denivelare, colţurile moi şi să simt că iubesc cartea încă dinainte de a o citi. 

2. Cât de des îţi cumperi cărţi noi?

Depinde de buget, în principal. Anul trecut, de exemplu, cumpăram în medie doua pe lună, celelalte cărţi pe care le citeam fiind ori din biblioteca mamei, ori în format pdf. Anul acesta mama mi-a spus să nu mai cheltuiesc atâţia bani pe cărţi, aşa că de la începutul anului nu am cumpărat decât 4 cărţi, restul fiind în format pdf pe laptopul meu… 

3. Librării sau magazine online?

Ambele. Avantajul într-o librărie este că te plimbi pe acolo şi vezi mai multe titluri, şi mai noi şi mai vechi, poţi lua cartea să o răsfoieşti puţin, iar la cumpărăturile online îţi poţi cumpăra aproape orice cărţi vrei pentru că sunt mult mai multe pe stoc. Dacă ar trebui neapărat să aleg una dintre ele, cred că aş alege magazinele online. 

4. Ai o librărie preferată?

Online, prefer libris. În rest, orice librărie este preferata mea. 

5. Faci precomenzi?

Nu, pentru că nu văd rostul. Chiar dacă mi-aş dori cu tot dinadinsul o carte care încă nu a apărut, pot să mai aştept puţin până se liniştesc apele ca să o cumpăr şi eu liniştită. Sunt book-aholică, dar nu atât de disperată. 

6. Ai o limită lunară când vine vorba de cumpărat cărţi?

După cum am spus, nu prea mai cumpăr cărţi, le citesc în format electronic, dar obişnuiesc să nu trec de 200 RON pe lună. 

7. Ai interdicţii la cumpărat cărţi?

Păi da, am spus şi mai sus. Mama mi-a spus să o las mai moale pentru că tot din buzunarul părinţilor plătesc cărţile… Fir-ar să fie de salarii mici!

8. Cât de lung este wishlist-ul tău?

Wishlist-ul meu e alcătuit mai mult din continuările seriilor. Încerc să nu îl fac prea mare, vreau mai întâi să termin cărţile electronice pe care le am. 

9. 3 cărţi din wishlist pe care vrei să le cumperi în momentul ăsta.

Trilogia Maze Runner – James Dashner

10. Cine doreşti să mai facă acest tag?

Oricine este liber să preia această leapsă. Nu vreau să exclud pe nimeni. Dacă vă place, o puteţi prelua şi voi pe blogurile voastre. 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

Ce crezi despre asta?

