RSS Feed

Câştigătorii concursului… dar nu prea :))

Posted on

Mda, ieri a fost ultima zi în care vă puteaţi înscrie la concurs. Acolo, printre reguli, ţin minte că am scris că trebuie să fie CEL PUŢIN 5 PARTICIPANŢI pentru ca acest concurs să aibă loc. Din păcate, această condiţie nu a fost îndeplinită, dar mă simt obligată faţă de Blair, Rya şi  GOana să le dau totuşi ceva. Fetelor, vă mulţumesc că aţi participat şi vă dau ca „premiu de consolare” o carte la alegere din lista de cărţi disponibile pentru concurs. Vă rog să lăsaţi într-un comentariu cartea pe care o doriţi. 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

2 responses »

  1. Buna! Imi pare rau ca nu au participat mai multe persoane…Sper ca la urmatoarele concursuri sa fie mai multi interesati de premiu (desi eu nu ma supar sa castig :)) ) As vrea Paper towns de John Green.Am auzit numai lucruri frumoase despre ea,plus ca va fi ecranizata.

    Apreciază

    Răspunde
    • Si mie imi pare rau ca nu au castigat mai multe persoane. Am citit Paper Towns, este o carte buna (ca doar e scrisa de John Green) dar nu te astepta la ceva la fel de emotionant ca TFIOS. Apropo de ecranizare, am inteles ca Nat (Isaac din TFIOS) o sa il joace pe Q din Paper Towns. O sa fie interesant 😉 O sa’ti trimit cartea pe mail peste cateva zile pentru ca momentan nu am acces la laptop. Multumesc ca ai participat!

      Apreciază

      Răspunde

Ce crezi despre asta?

