RSS Feed

Dr. House’s thoughts#4

Posted on

Mie nu îmi place să refuz oamenii tocmai pentru că nici mie nu îmi place să fiu refuzată. Dar atunci când cineva mă refuză găsind scuze penibile pe care nu le-ar crede nici copii de clasa I, încep să mă enervez. Dacă aş fi propus eu să mergem în oraş şi cineva m-ar fi refuzat motivând orice ca să nu mă simt jignită, mai înţelegeam. Dar atunci când tu propui şi tot tu mă refuzi mai târziu cu o scuză jalnică, atunci chiar mi se pune pata. Dacă ar fi fost doar o dată, de două ori, aş fi spus că poate aşa s-a întâmplat, dar cand trece deja de 5… asta se numeşte nesimţire. 

Dar dacă este ceva ce am învăţat în cei aproape 17 ani de existenţă, acel lucru este că nu trebuie să pui la suflet acţiunile şi minciunile unor persoane fără valoare care se prefac a fi prietenii tăi când au nevoie de tine, apoi nici nu te mai salută pe stradă când te văd (adică chiar se uită în ochii tăi şi nu te salută). Aşa cum spunea şi House:

♥

 Deci, de ce să mai aştept ceva de la cineva când se vede foarte clar cât îi pasă persoanei respective de mine? Cum spunea şi profesoara mea de biologie: „Niciodată nupoţi fi sigur dacă prietenii pe care îi ai sunt şi adevăraţi pentru că mereu intervin invidia şi concurenţa.” Chestia este că ceilalţi simt nevoia să concureze cu mine (bănuesc că este un complex de inferioaritate) când eu nici nu mă gândesc la asta. La şcoală înţeleg, este pentru medie, pentru recunoaştere, dar în viaţa de zi cu zi?! Şi culmea este că se concurează pe teme idioate cum ar fi: banii, fiţele (ei bine, da, se concurează şi pe aşa ceva) şi popularitate. Apoi, dacă nu i-ai întrecut, înseamnă că eşti prost. Dacă i-ai întrecut, se accentuează complexul de inferioritate şi nu mai vor să stea în preajma ta pentru că le este frică să fie comparaţi cu tine. Fraţilor, ÎN PRIETENIE NIMENI NU CONCUREAZĂ CU NIMENI, TOŢI SUNT EGALI! DIFERIŢI, DAR EGALI.  

Încă o dată House ne dă o lecţie de viaţă cu acest citat. Sper să ţineţi şi voi cont de el. 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

2 responses »

  1. bijuterii25

    Bijuterii handmade la cele mai mici preturi. Arunca o privire 😀
    http://jewelsmadeforyou.wordpress.com

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

