RSS Feed

Scrisoare către nimeni

Posted on

              Tu cine eşti, Nimeni? Sau eşti o umbră a trecutului ce vrea să mă răpească, să mă plimbe printre propriile amintiri şi să mă lase pierdut in labirint? Cine eşti tu de fapt, de ce mi-ai apărut în cale ca o pisică neagră? De ce vrei să mă faci să cred ceea ce nu vreau şi să devin o persoană pe care nu o cunosc? Sau poate că eşti o oglindă a ceea ce sunt de fapt, una magică care îmi scoate masca pe care am şi uitat că o port. Eşti o reflexie a ceea ce am fost, a ceea ce sunt, sau a ceea ce aş putea fi ? Nu pot vedea clar, totul este în ceaţă de când ai apărut din neant, dar mai clar decât înainte. Ca şi cum fereastra ar fi fost murdară şi tu ai curăţat-o, dar geamul este mat. Când ai de gând să îl spargi, să mă laşi să ies? Este singura mea cale de scăpare, toate uşile sunt încuiate cu excepţia celei care duce către coşmarul vieţii mele, singura pe care mi-e prea frică să o folosesc. De ce mă ţii captiv într-un loc din care încerc să scap de atâta timp? De ce nu îmi răspunzi niciodată la întrebari, de ce trebuie să continui jocul acesta la nesfârşit? Îmi spui atât de multe lucruri despre mine fără ca măcar să scoţi un cuvânt. Eşti ca un psiholog care pune întrebări, dar nu dă niciodată un răspuns pentru că pacientul trebuie să se descopere pe el însuşi. Nu vreau să mai fiu un pacient, o persoană vulnerabilă cu multe slăbiciuni. Nu vrei să facem schimb de roluri, nu vrei să stai tu pe scenă în centrul atenţiei în timp ce eu mă aflu pe un scaun din sală? Pentru că nu mai vreau să joc zi de zi roluri, iar în culise să sufăr pentru adevăratul Eu. Pentru că din această lume a maştilor nu mai există scăpare. Nu vrei să fii tu cheia care descuie uşa salvatoare? Nu? De ce, pentru că viaţa mea nu e atât de roz pe cât ai crezut, pentru că acum ştii cine sunt sunt adevărat şi nu mai reprezint un mister pentru tine, Nimeni? Păi evident că nu vrei să mă ajuţi, Nimeni nu mă va ajuta vreodată. Dar dacă ai primit scrisoarea asta, fă-mi o favoare şi trimite-o prietenei tale, Cineva. Chiar dacă Nimeni nu mă va ajuta, ştiu sigur că într-o zi Cineva o va face.

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

3 responses »

  1. Yup,a fost absolut confuza toata postarea insa am inteles ce ai vrut sa spui.Pe la inceput ma gandeam ca ar putea fi iubirea,ametitoare,confuza si alte alea dar dupa ce am citit tot mi-am dat seama ca vorbesti despre teatrul societatii la care suntem supusi vrand nevrand in fiecare zi. #SocietyKilledTheTeenager

    Apreciază

    Răspunde

Ce crezi despre asta?

