RSS Feed

Curățenie pe blog(uri)

Posted on

Presupunând că cineva chiar îmi citește posturile, am zis să vă spun înainte că o să se schimbe câteva lucruri pe ambele mele bloguri. Pe Ankita’s Crazy Words o să șterg poveștile acelea din categoria ”Never finished stories” pentru că chiar ocupă spațiul degeaba și oricum nu cred că le mai citește cineva.

Pe acest blog o să fie schimbări mai mari. În primul rând, am șters povestea Vând cuvinte, rog seriozitate fiindcă nu mă reprezenta mai nimic de acolo și am început-o mai mult ca un experiment, dacă mă pot avânta pe această ”piață” a chick-lit-ului. Dar… nu!

În al doilea rând, blogul va fi mai mult despre viață și experiențele mele – așa cum intenționasem de la început – decât despre alte prostioare. Până la urmă, se numește Diary Of A Shy Girl, așa că asta va fi. Am mai crescut, nu mai sunt aceeași de acum 3 ani, o fată de 14 ani care încerca să vadă ce anume îi place și dacă se pricepe. Acum știu ce vreau și că o pot face. Probabil se vor schimba și fotografiile de antet și fundal, poate și tema, nu e sigur. Dar ideea e că s-a terminat cu aparența de girly-fluffy-barbie-puffy pe care uneori cred că am afișat-o. Eu nu sunt așa, și dacă am dat impresia că sunt a fost pentru că încercam să mă descopăr pe mine însămi și treceam printr-o perioadă de… cercetare a propriei persoane.

Așa că, oricât de dezamăgiți ați fi că lucrurile o să  se schimbe, asta e. Nu vreau să fiu răutăcioasă, dar prefer să pierd niște cititori care se așteptau la altceva și să rămân cu cei cărora le pot împărtăși gândurile mele decât să fiu percepută greșit. Ei, cam asta e tot deocamdată. Sper că vă vor plăcea micile schimbări.

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

One response »

Ce crezi despre asta?

