RSS Feed

…și ne izbăvește de Cel Rău (2014)

Posted on

Poster 70-100-CC.indd

TRAILER:

Titlul original: Deliver Us from Evil

Gen: Horror | Crimă | Thriller

Regizor: Scott Derrickson

Actori: Eric Bana, Olivia Munn, Édgar Ramírez

~~Descriere~~

Un pâlc de palmieri în deşertul irakian, în anul 2010. Trei puşcaşi marini americani coboară într-o încăpere subterană, neştiind că acolo îi aşteaptă ceva şi mai terifiant decât pe câmpul de luptă de deasupra…Patru ani mai târziu, la New York, o mamă, aflată în transă, îşi azvârle băieţelul în cuşca leului din grădina zoologică, în timp ce în apropiere veghează o figură sinistră cu gluga trasă pe ochi…Zgomote ciudate se aud din subsol, iar fenomene inexplicabile sperie o familie care locuieşte în plin oraş…O scriere în latina arhaică şi alte simboluri stranii sunt descoperite în locaţii diferite, adâncind un mister care e prea înfricoşător pentru a fi dezvăluit…Sunt acestea doar coincidenţe? Cât din ele este rodul imaginaţiei? Şi ce leagă zalele acestui lanţ sinistru care se întinde de la un capăt al lumii la celălalt?

~~Ce cred eu~~

Când am văzut prima dată titlul, m-am gândit că nu este atât de horror, mai ales că era clasificat cu N-15 (nerecomandat celor sub 15 ani). Nu puteam greși mai mult de atât. Din punctul meu de vedere, trebuia notat cu IM-18 (interzis minorilor sub 18 ani) pentru că este atât de creepy și scary că mi-a venit să țip tot filmul. La un moment dat mi-am pus mâinile la ochi pentru că nu mai voiam să văd aparițiile acelea bruște ale unor fețe desfigurate, demoni oribili sau nebuni care sar la gâtul celorlalți și mușcă efectiv din el. Încă mă apucă răul când mă gândesc…
Tot respectul meu pentru actorii care i-au interpretat pe cei posedați. Totul a fost atât de veridic încât chiar aveai impresia că un spirit malefic le-a intrat în corp. Felul cum mârâiau și urlau m-au făcut să mi se facă pielea de găină, nu alta. Adrenalina a fost la maxim și începusem chiar să văd umbre imaginare pe lângă mine.
La un moment dat apare un preot care mie mi s-a părut de la început cam dubios și îi tot spuneam prietenei mele cu care am mers că s-ar putea ca el să aibă o legătură cu toți demonii ăia. Dacă are sau nu, veți vedea dacă vă duceți să-l vedeți.
De obicei, când merg la un film horror, nu mă fac să îmi vină rău nici sângele, nici cadavrele. Dar când astăzi am văzut într-o scenă o cameră plină de  gândaci mișcători… mi-a venit sucul  înapoi. Stați liniștiți, nu am vomitat pe acolo :)) Mă rog, chiar dacă la vederea unor posedați care mușcau mâinile, picioarele și gâturile oamenilor nu am simțit același lucru, o simt acum.
În acest film nu a fost vorba doar despre oameni posedați și chipuri desfigurate și incantații de invocare, ci și despre lucruri mai reale, cum ar fi regretele și fricile personajului principal. Vedem ce poate face punerea în ordine greșită a priorităților unui om și cum îi afectează pe cei din jurul lui (dacă aș vedea o pisică răstigită pe o cruce, cred că și eu aș face urât :)) ).
Am aflat abia acum, căutând pe internet mai multe informaţii despre film, că acest film este bazat pe o carte, si anume Beware the Night de Ralph Sarchie şi Lisa Collier Cool. Abia aştept să o găsesc şi să o citesc!
Dacă vreți să mergeți la un film horror bun, acesta este cel pe care îl căutați! Inima o să vă bată tare la fiecare sperietură și o să vi se ridice părul pe ceafă la fiecare acord al muzicii menite să vă țină în suspans.

~~Replici~~

 

  • Mendoza: „There’s two types of evil in this world, Officer Sarchie, secondary evil, the evil that men do, and primary evil, which is something else entirely.”
    Sarchie: „I’ve seen some horrible things, nothing that can’t be explained by human nature.”
    Mendoza: „Then you haven’t seen true evil.”
  • Sarchie: „I’ve had a darkness growing inside of me. Something’s happening to me. Tell me you saw that.”
    Mendoza: „You can sense what others can’t but it also puts you at risk. Your family’s already in danger.”

~~Nota~~

Cum 5/5 nu este de ajuns, nota o să fie de…

6/5

5-5

+

tumblr_static_black_cat_silhouette

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

One response »

Ce crezi despre asta?

