RSS Feed

Acel moment când…#1

Posted on

Ei  bine, mai este puțin până la școală, cred că știm cu toții asta. Și, așa cum se întâmplă de obicei, sunt anumite lucruri pe care le-am cam… amânat, iar acum suntem înnebuniți pentru că nu știm ce să facem mai întâi. Și iată cum mă găsesc eu în situația următoare:

Acel moment când mai ai de citit pentru școală din 2 romane, 2 piese de teatru și o nuvelă doar o jumătate de roman, o piesă și jumătate și o nuvelă, plus că trebuie să faci și un caiet întreg de variante de bac la mate pentru că așa a zis dirigul și tu nu ai cumpărat nici caietul pe care să scrii. Și, ca să fie tabloul complet, trebuia să faci și rezumat la română pentru tot ce (n-)ai citit că altfel te trezești cu 2 în catalog. 

Dar, ca să vedem și partea bună a situației în care mă aflu, mi-am luat telefon nou, un Acer Liquid E3 Black de pe care postez chiar acum. Este cadou de ziua mea care este pe 17 septembrie. 

Voi ați fost harnici vara asta, sau încă aveți teme neterminate (sau neîncepute)? 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

10 responses »

  1. Pingback: Goodbye summer, welcome school! | ~Diary Of A Shy Girl~

  2. Uuu,telefon nou!!! ❤ Si eu vreau sa imi cumpar altul dar vreau sa aiba tot camera de 13 si pe fata de 5 sau 8.In rest,no me importa :)))
    Hmm,aveam teme? :))) Jeez,da,am scris jumatate de pagina din Tiganiada la rezumat dar atat.Restul pot sa mai astepte.In seara asta ma duc la inchinatul betelii si maine la nunta la o verisoara de a mea asa ca bitch please :))
    In legatura cu uniforma…mie uniforma mi se pare ca da un altfel de aer institutiei de invatamant.Adica e altfel cand toti sunt imbracati la fel,cand poarta un anume respect fata de institutia pe care o reprezinta.Mie mi se pare uniforma un lucru care tine de maniere,de bun simt si de standardele ridicate pe care toti le afisam.Toti vrem sa fim egali,toti vrem sa facem aia,sa avem aia etc.Daca vezi elevii cu uniforma ca pe o turma de vaci…inseamna ca asta vrei sa vezi.Si daca ei sunt turme de vaci,cei care vin in colanti,cu buricul gol,cu pantaloni care le atarna de mai au un pic si cad de pe ei,care se imbraca asemeni cocalarilor,mai pe scurt,si a pitipoancelor.Mi se pare perfect normal sa se respecte aumite coduri de imbracaminte atunci cand te duci intr-o institutie de invatamant cu prestigiu.

    Apreciază

    Răspunde
    • Eu nu zic ca trebuie sa se imbrace ca pitipoancele si cocalarii, dimpotriva. Sunt pro decentei intr-o institutie de invatamant, dar pur si simplu nu imi placc uniformele. Eu m-as plictisi sa port acelasi lucru zi de zi, tu nu? Se spune ca ne imbrcam cum ne simtim in ziua respectiva. Daca eu vreau sa port albastru, dar sunt obligata sa port uniforma, atunci voi fi nefericita toata ziua. Eu asa m-as simti. Acum depinde de fiecare. Si oricum, B, suntem in acelasi liceu. Stim amandoua foarte bine ca nu esti obligata sa porti uniforma. Daca tu vrei sa o porti, nu inseamna ca toti vrem.

      Apreciază

      Răspunde
      • Daca am avea o uniforma decenta,ca in liceele care se respecta as purta-o.Dar daca avem o amarata de vesta dintr-un material de 2 lei pe care am dat 50 deja nu mai e vorba de purtat uniforma,ci de scos bani.
        Nu porti uniforma toata ziua,o porti 7-8 ore pe zi si iti mai raman destule in care sa te simti fericita,desi nu cred ca hainele ne fac nefericiti.In fine…

        Apreciază

        Răspunde
  3. Am mai scris un comentariu, dar presupun ca… ei bine, nu s-a trimis. Iti ziceam cat de bine ma simt eu ca sunt boboaca pentru ca n-am avut absolut nicio tema in vacanta, desi uneori m-a apucat nebunia si am mai rezolvat cate-o varianta de evaluare nationala. Am dat peste un site in care e prezentata si explicata materia de la info din primul an de liceu, am zis ca mai citesc de pe acolo, dar nu am salvat site-ul si acum nu il mai gasesc. am facut rost si de lista cu lecturi obligatorii, dar am amanat toata vacnata sa imi stric vacanta. Totusi, de luni voi repeta cate putin din toate materiile si poate imi fac timp si de o lectura plictisitoareeee.
    Si totusi, mi-am irosit 2 zile din viata cautandu-mi uniforma. Acolo unde liceul ne indica sa facem nu mi-a placut sub nicio forma materialul, aa ca du-te, Oana, si cauta la toate magazinele sacou si fusta. Sacoul l-am gasit destul de usor, imi place tare tare modelul, dar acum trebuie sa ii pun nasturii galbeni obligatorii si emblema. Cat despre fusta, m-am simtit putin prost cand am gasit-o. Adica, am fost pe la multe magazine si nicaieri n-am gasit marimea mea asa ca mi-am cumparat una cu vreo 2 numere mai mare si o sa o duc la croitoreasa. Si cand ma gandesc ca doar boboceii poarta uniformaa…
    Am cautat poza pe net cu telefonul, arata super bine. Eu mi-am schimbat acum 3 luni telefonul, iar mama a zis ca trebuie sa il tin vreo 2 ani, dar i-am zis de pe acum ca nu accept sa il am mai mult de un an jumatate. De cand mi l-am luat am zis ca imi schimb husa si am reusit abia acum o saptamana si imi place atat de tare, cu asta arata mai bine decat cu cealalta. Mdaaa, primul comentariu nu era atat de lung, dar cred ca nu te deranjeaza. Sau asa sper! 😀
    Aaaa, tuta de mine uita, te invit la concursul organizat pe blogul meu!

    Apreciază

    Răspunde
    • Bine de boboci ca nu au teme de vacanta! :)) Dar vad ca esti silitoare, faci chestii in plus pentru scoala (rusine mie, eu sunt foarte lenesa :)) ) Nu inteleg de ce va pune sa purtati uniforma, la mine in scoala nu e obligatorie nici in gimnaziu nici la liceu (desi mama m-a obligat sa o port in clasele a5a si a6a), dar daca spui ca doar un an trebuie s-o porti, atunci e bine. Anii de liceu trec atat de repede ca nici nu iti dai seama cand s-au dus. Si nu, nu ma deranjeaza lungimea comentariului, mie imi place sa le las kilometrice :)) Vacanta (adica 2 saptamani cat au mai ramas din ea) placuta! Liceul e super, o sa te distrezi foarte bine 😉

      Apreciază

      Răspunde
      • La scoala la care am fost s-a mers dupa ideea de a nu se face diferengte intre elevi. Asa ca uniforma a fost si este obligatorie, ca elevul cu o situatie financiara mai precara sa nu se simta prost sau chestii din astea, intelegi tu :)) La colegiul la care sunt, ce naiba!, e o colegiu, asa ca uniforma este o pretentie obligatorie.

        Apreciază

        Răspunde

Ce crezi despre asta?

