RSS Feed

Behind the Blog

Posted on

behind_the_blog

Îi mulțumesc lui Răzvan pentru tag 🙂

Regulile sunt următoarele:

– trebuie să răspunzi sincer.

– trebuie să iei imaginea tag-ului și s-o încorporezi în postarea ta.

– tăguiește cât mai mulți din blogării tăi favoriți/care îți plac foarte mult :)).

Cerintele vor fi 7 întrebări universale (pe care le ia toată lumea) și 4 (sau mai multe) lucruri pe care vrei tu să le stie lumea.

Perfect! Să începem:

1. Din ce oraș esti?

M-am născut, am crescut și locuiesc în Brăila 🙂

2. Câți ani ai?

În septembrie împlinesc 17 anișori  (yeeeee! :)) )

3. Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?

Mereu îmi vine greu să aleg lucrurile preferate… Ca mâncare, cred că cel mai mult îmi place salate boef (am scris bine???), iar ca desert întotdeauna am preferat cam orice are ciocolată. 

4. Care e cel mai mare vis al tău?

Oricât de mult aș vrea să public măcar o carte – și chiar vreau – pun ceva mai stabil pe primul loc, și anume să ajung medic neurolog. 

5. Cea mai mare frică a ta este:

Cea mai mare frică a mea este că nu îmi voi putea îndeplini visele.

6. Care este citatul tău preferat, dar moto-ul?

Citat:  „Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu.” – John Katzenbach

Motto: Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end.

7. Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi, revino cu un edit.

 

Lucruri despre mine:

  1. Nu îmi place să fiu constrânsă sau grăbită să fac ceva. Dacă vreau fac, și o fac în ritmul meu și nu o să întârzii dacă mă lași în pace. 
  2. De când am început să scriu am observat că înteleg lumea mai bine și judec mai puțin. Nimeni nu e perfect. 
  3. Îmi este foarte teamă să greșesc și de multe ori nu fac primul pas. Blogul m-a ajutat să mă mai debarasez de acest lucru, el în sine fiind un mare pas. Nu știam la ce să mă aștept la început și mă temeam că voi fi judecată, dar am descoperit persoane minunate cu care am multe lucruriîn comun. 
  4. Nu îmi place să pierd timpul aiurea. Dacă am clipe în care nu am nimic de făcut, îmi caut: mai citesc ceva pe care l-am amânat de mult, croșetez, vorbesc la telefon ca să aflu lucruri interesante etc. Probabil de asta  imi place mai mult la munte decât la mare: la munte nu stai, te cateri,  mai vizitezi ceva, pe când la mare tot ce poți face este să te bronzezi (ceea ce pe mine mă plictisește fiindcă trebuie să stau într-un loc), să mai scormonești prin nisip și să bei un suc la o terasă. Clar, îmi place mai mult la munte.
  5. Mereu m-am înțeles mai bine cu băieții decât cu fetele pentru că am mai multe în comun cu ei decât cu ele. Asta se datorează faptului că eu am crescut la scară cu băieții și de mică mă jucam cu mașinile și preferam să mă uit la Ben10 decât la Barbie sau Prințesa Nu-Știu-Care. 

Nu ezitați să îmi puneți întrebări pentru punctul 7 🙂 

Predau ștafeta următoarelor: Blair, Larisa, Rya, Lexy, Lizzy, Alexandra, Alee, Bianca, Puștoaica și oricine mai dorește să preia această leapșă. 

~Ankita~

About ~Ankita~

"Nu mai sunt ceea ce am fost şi ceea ce sunt acum nu este tot ce pot să fiu."-John Katzenbach ~"Analistul"

3 responses »

Ce crezi despre asta?

